DENON AVC-A11XV og PS2 tilkobling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer TeeKay sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question DENON AVC-A11XV og PS2 tilkobling

Er det noen som har erfaring med DENON AVC-A11XV? Har problem med å få bilde når jeg kobler PS2 med komponent til forsterkeren. Har koblet til DVDR med komponent, og DVD med HDMI og det fungerer smerte fritt .(Kjører alle signaler inn i forsterker og ut med en HDMI kabel fra forsterkeren til PJ) Koblet PS2 direkte til PJ og fikk bilde, så alle innstillinger skulle vere korrekte på PS2.
    Kan noen hjelpe?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TeeKay
    Er det noen som har erfaring med DENON AVC-A11XV? Har problem med å få bilde når jeg kobler PS2 med komponent til forsterkeren. Har koblet til DVDR med komponent, og DVD med HDMI og det fungerer smerte fritt .(Kjører alle signaler inn i forsterker og ut med en HDMI kabel fra forsterkeren til PJ) Koblet PS2 direkte til PJ og fikk bilde, så alle innstillinger skulle vere korrekte på PS2.
    Kan noen hjelpe?
    Har du definert innganger/utganger riktig? Prøv å koble den på inngangen du idag bruker til DVDR og se om du får bilde da...

-Allan

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alochert
    Har du definert innganger/utganger riktig? Prøv å koble den på inngangen du idag bruker til DVDR og se om du får bilde da...

-Allan
    Har prøvd å koble den inn DVDR inngangen,men desverre med samme resultat.
    Kan det vere at forsterkeren ikke støtter formatet PS2 sender? Er ikke sikker om det er 576I eller P. Trodde den skulle takle det meste.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Off topic

Litt off topic dette, men jeg er intressert i en A11. Har en 3805 nå og synes denne er vel tight/slapp i bassregionen. Hvordan mener du denne er siden du tydeligvis eier den ? og hvilke høyttalere bruker du på den ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du sikker på at skjermen din støtter 576i via HDMI? AV11 vil ikke endre videoformatet når den konverterer fra component til HDMI. Min TV (Samsung S5H) støtter ikke 576i via HDMI. Via komponent går det bra.

Forsterkeren har ikke behov for å støtte formatet.

Får du OSD via HDMI? Når du går inn i setupmenyen bytter AV11 til 576p eller 576i (husker ikke hvilken)...

Sitat Opprinnelig postet av TeeKay
    Har prøvd å koble den inn DVDR inngangen,men desverre med samme resultat.
    Kan det vere at forsterkeren ikke støtter formatet PS2 sender? Er ikke sikker om det er 576I eller P. Trodde den skulle takle det meste.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sound_sound
    Litt off topic dette, men jeg er intressert i en A11. Har en 3805 nå og synes denne er vel tight/slapp i bassregionen. Hvordan mener du denne er siden du tydeligvis eier den ? og hvilke høyttalere bruker du på den ?
    Synes det bra med power i den, Selv om spekken på effekten AVC-A11XV vs 3805 ikke er så himlende stor forskjell på papiret, så er A11 mer strømsterk og det teller jo en del. Den driver Dali consept 10 fronter, C 0.8 center, Avance 880i bak, og Audipro S5 side høytaler(trur jeg de het)

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alochert
    Er du sikker på at skjermen din støtter 576i via HDMI? AV11 vil ikke endre videoformatet når den konverterer fra component til HDMI. Min TV (Samsung S5H) støtter ikke 576i via HDMI. Via komponent går det bra.

Forsterkeren har ikke behov for å støtte formatet.

Får du OSD via HDMI? Når du går inn i setupmenyen bytter AV11 til 576p eller 576i (husker ikke hvilken)...
    Får undersøke setup menyen nærmere. har ikke fått OSD opp ennå heller, Den går med HDMI til en AE700 prosjektor, og direkte koblet med komponent fra PS2 til AE700 funker fint. Har stusset litt på hvorfor ikke OSD har kommet opp heller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •