Problemer med Sony-forsterker - noe røket?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Sony-reciever - noe røket?

La meg si det med en gang; jeg er ingen tekniker når det kommer til musikkanlegg!

Har tv, pc, cd etc. koblet mot en Sony reciever. Pc-lyd er koblet til inngang for "tape/md". Det fungerer, men problemet er at når jeg svitsjer til cd eller aux får jeg fortsatt lyden fra pc'en...

Er det et tegn på at noe har røket? Opplever også veldig kortvarig skurr på lyden innimellom, dette har skjedd nylig sannsynligvis sammen med problemet med lyd i flere kanaler.

Hvor kan jeg evt. få denne reparert, nå som Sonyspesialisten Rolf's på jernbanetorget i Oslo er borte?

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grunnen til at du får samme lyden på cd og aux er vel kanskje fordi at sonyen

din står på "analog" på alle tre input, har du sjekket det ?

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Goggen
    Pc-lyd er koblet til inngang for "tape/md".
    Hei Goggen, og velkommen til AVforum ;-)

I og med at "tape/md" gjerne har koblinger både for inn og ut, mistenker jeg at du kankje kan ha byttet om på inn og ut på denne kobblingen, da vil i alle fall pc lyden ikke bli slått av hvis du bytter til annen analog inngang.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!