Nullstilling av H/K AVR8500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nullstilling av H/K AVR8500

Hei!

Nytt problem har dukket opp av H/K "hatten", uten at jeg blir mindre glad i min 8500 av den grunn...

Forsterker står i sparemodus på natten og ikke skrudd helt av, i det siste har den begynt å nullstille seg på natten. Altså når jeg skrur den på igjen er alle innstillinger borte og må settes opp på nytt. Er dette et kjent H/K problem eller bare noe min forsterker har funnet på? Regner med at det sitter et lite type batteri inni der som tar vare på innstillinger, men synes det er rart at ting forsvinner når den står i "stand-by" modus.

...og til de av dere som tenker; få nå den forsterkeren på service....
    Jada, men da blir det jævelig lite lyd her og det er en h...... masse ledninger som skal kobles fra for så å kobles til igjen.

Så for å få ut litt frustrasjon på natten kommer dette innlegget....takker for svar på forhånd. Så jeg vet det er verdt å få den på service ;-)

God natt folkens!

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    la den stå på hele døgnet

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Hei!

Nytt problem har dukket opp av H/K "hatten", uten at jeg blir mindre glad i min 8500 av den grunn...

Forsterker står i sparemodus på natten og ikke skrudd helt av, i det siste har den begynt å nullstille seg på natten. Altså når jeg skrur den på igjen er alle innstillinger borte og må settes opp på nytt. Er dette et kjent H/K problem eller bare noe min forsterker har funnet på? Regner med at det sitter et lite type batteri inni der som tar vare på innstillinger, men synes det er rart at ting forsvinner når den står i "stand-by" modus.

...og til de av dere som tenker; få nå den forsterkeren på service....
    Jada, men da blir det jævelig lite lyd her og det er en h...... masse ledninger som skal kobles fra for så å kobles til igjen.

Så for å få ut litt frustrasjon på natten kommer dette innlegget....takker for svar på forhånd. Så jeg vet det er verdt å få den på service ;-)

God natt folkens!
    Vil tro en tur inn på service med den vil være lurt.
    Selv om du må ut med en del ledninger.

Ellers kan det forekomme slikt av for mye varme, så jeg lurer da på om du gir forsterkeren din nok "luft".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •