Endelig (Thule PR250B)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Endelig (Thule PR250B)

Etter mye om og men har jeg skaffet meg en forforsterker.
    Jeg har lett lenge, og funnet ut at uansett hvilken prosessor du kjøper til en mennesklig pris mangler en eller annen funksjon som er grei å ha.
    Jeg vurderte lenge å kjøpe Linn 5103 som Adapt selger for 19k, men kom fram til at det ble litt for dyrt i forhold til hva jeg egentlig trenger.
    Jeg endte da opp med å kjøpe en Thule PR250B. Har hørt noen Thule forsterkere før, så jeg tror ikke jeg har bommet. Den har ikke 7.1 som Denon reciveren jeg bruker nå har, men jeg har aldri vurdert et 7.1 oppsett uansett.
    Får tvinne tomler i en uke, så står den og venter på meg når jeg kommer hjem fra U2 konserten i neste uke.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Etter mye om og men har jeg skaffet meg en forforsterker.
    Jeg har lett lenge, og funnet ut at uansett hvilken prosessor du kjøper til en mennesklig pris mangler en eller annen funksjon som er grei å ha.
    Jeg vurderte lenge å kjøpe Linn 5103 som Adapt selger for 19k, men kom fram til at det ble litt for dyrt i forhold til hva jeg egentlig trenger.
    Jeg endte da opp med å kjøpe en Thule PR250B. Har hørt noen Thule forsterkere før, så jeg tror ikke jeg har bommet. Den har ikke 7.1 som Denon reciveren jeg bruker nå har, men jeg har aldri vurdert et 7.1 oppsett uansett.
    Får tvinne tomler i en uke, så står den og venter på meg når jeg kommer hjem fra U2 konserten i neste uke.
    Jeg har ikke hørt Thule forsterkere selv, så jeg kan ikke svare på om det er bra eller ikke.
    papiret så ser den okei ut, men jeg vet at forsterkere fra f.eks. Eltax ser okei ut på papiret, men når de kommer i hus så er saken en annen.
    Blir spennene å høre når du får den, da må du dele erfaringen din.
    Den ser jo stilig ut med gull og sort da.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wolverin
    Jeg har ikke hørt Thule forsterkere selv, så jeg kan ikke svare på om det er bra eller ikke.
    papiret så ser den okei ut, men jeg vet at forsterkere fra f.eks. Eltax ser okei ut på papiret, men når de kommer i hus så er saken en annen.
    Blir spennene å høre når du får den, da må du dele erfaringen din.
    Den ser jo stilig ut med gull og sort da.
    Den sammenligningen der var vel ikke helt riktig. Thule er faktisk et veldig bra og et annerkjent merke. Noe som eltax langt i fra er!

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Den sammenligningen der var vel ikke helt riktig. Thule er faktisk et veldig bra og et annerkjent merke. Noe som eltax langt i fra er!
    Det er meget mulig at det er, men jeg har bare hørt om dem som rykte, og aldri hørt på dem selv.
    Sammenlinkningen var ikke for annet enn å si at jeg fra papiret syntes det så bra ut, men at jeg av erfaring vet at papiret ofte ikke er verdt trykksverten de har brukt.
    Var absolutt ikke meningen at det skulle oppfattes som at jeg sa at Thule og Eltax var sidestilt.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eyvind, gratulerer hjerteligst med ny forforsterker. Jeg er sikker på du blir fornøyd, du kan stadig finde en del tests av denne rundt omkring, ellers tror jeg jeg har Lyd og Bilde fra da den blev kåret til, hvad-vet-jeg, bedste produkt et-eller-andet....

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer fra meg også, glemte det i sted gitt.

Lignende tråder

1. ENDELIG! (sa1250)
    By thomand3 in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 8
    Siste melding: 03-28-2005, 23:14
  2. Software oppgradering Thule DVA250B
    By Thule in forum Kalibrering/tweaking
    Svar: 1
    Siste melding: 12-06-2004, 11:35
  3. Endelig kommer en av 90-tallets beste serier på DVD!
    By [wcip]Angel in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 5
    Siste melding: 09-02-2004, 13:05
  4. Thule SPHERE AV120S
    By Terminator in forum Receivere/forsterkere
    Siste melding: 02-01-2004, 00:25
  5. Thule importør?
    By Terminator in forum Generelt audio og HiFi
    Siste melding: 01-31-2004, 21:24

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg