H/K AVR7300 og DPR2005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

H/K AVR7300 og DPR2005

Hei

Kjøpte for noen mnd siden en H/K DPR2005 digital hjemmekino forsterker. Denne kostet oprinnelig 18.995kr men var nedsatt til 11.995kr i en kort periode da Hi Fi Centeret hadde tatt inn for mangen av denne forsterkeren (Ihvertfall det de sa :-) Etter en kort lytteprøve hjemme i stua viste deg seg at jeg fikk en "brumming" i bassen. Jeg kjører Audio Pro sine Avantec nine høytalere med 8" nedovervendt sub som går tålig dypt. (Aktiv sub).
    Så jeg leverte inn forsterkeren først en gang. Da den kom tilbake var problemet likt. Sendte den inn igjen og forstsatt samme problem. Selgeren sier at de har samme "problem" alle og gir meg mulighet til å bytte i en ten den nye 630 eller deres toppmodell avr7300 med 3500kr i mellomlegg...

AVR7300 koster nå 24.995kr hos hi fi centeret. Det vil si at jeg betaler 15.500kr for dette "monsteret" . Det jeg da lurer på er om noen her inne har gjort noen liknende erfaringer med DPR2005 og om noen har erfaring med AVR 7300? Denne forsterkeren har mye ekstra dill og dall som for eks skalering for projektor... Vet ikke helt hva det innebærer da jeg ikke enda har projektor, men skal visst være kjekt å ha....

Hadde vært fint med tilbakemeldinger på spesielt AVR7300 da det nå er den som er aktuell. Også om noen vet hva den selges for rundtom. Ser på internett at den selges for $1359 i utlandet... Det er bare rundt 9000kr?? http://reviews.designtechnica.com/review1880.html

RCS

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig hadde jeg slått til på AVR7300 uten å nøle. Har selv hatt avr8500, og var strålende fornøyd med denne...

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slå til mann! hva venter du på!?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har "bestillt" meg en AVR 7300, har hørt den hos forhandler også .. mmmm

Tester:
    http://www.hometheatersound.com/equi...on_avr7300.htm
    http://www.guidetohometheater.com/av...5hk/index.html

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som du har fått et god deal på 7300, så slå til på den. Det hadde tom jeg gjort selv..

Du taper uansett ikke noe på den hvis du selger den om du ikke er fornøyd heller.

Lignende tråder

1. H/K AVR7300 VS. DPR2005
    By Thlian in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 1
    Siste melding: 03-18-2005, 16:53
  2. Hva kan Harman/Kardon DPR2005 gjøre mon tro??
    By Thlian in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 14
    Siste melding: 10-12-2004, 20:52

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •