Yamaha rx-v650

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha rx-v650

Har kjøpt yamaha rx-v650.. Og har funnet ut at det er ganske mye å tukle med.. mye instillinger osv.. er det noe jeg bør stille den inn på for å få best mulig lyd, eller skal jeg bare la den stå..

Hadde btw litt problemer når jeg skrudde forsterkeren på "movie".
    Da kom det mye lyd fra omverdenen på filmene.. men pratingen ble evig lav.. hva skylles det ? har fått det litt bedre nå da.. var innpå å tuklet litt :P ¨å funker helt greit nå liksom.. men vet ikke ^^^om jeg kunne fått det optimalt ville jeg Jublet feel free to talk help ^^
    Thx :?: :shock:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jaa - her kan det jo være flere ting å ta tak i.

1. hvordan har du koblet DVD spilleren til yamahaen? (går ut fra det er en DVD som er lydkilden)

2. Hva vises i displayet på recievern når filmen går og du ikke liker lyden?

Jeg tror du bruker en gal kabel, og ikke får utnyttet DD og DTS. Jeg tror du har koblet dvdspiller til reciever med en vanlig stereokabel. "Movie" indikere at en av DSP programmene til Yamahaen er igang, og det er kun et valg når Prologic er aktivisert.

Bruk digital kabel mellom dvd og reciever.

For å justere lydnivået på ht kan du trykke på "test" kanppen på fjernkontrollen. da vil det suse i ht og du kan stille inn slik at det blir basse høyt i alle ht.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •