Når kommer etterfølger til Denon 3805?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Når kommer etterfølger til Denon 3805?

Denne kom i april/mai 2004. Skal man anta at en ny modell kommer i løpet av høsten?

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hørt noe om dette hvertfall, tror det går et år til før det kommer en ny en, for det er jo ikke lenge siden topp modellen i fra denon kom ut, og de vil sikkert holde 3805 så lenge som mulig for den selger sikkert veldig bra!

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Jeg har ikke hørt noe om dette hvertfall, tror det går et år til før det kommer en ny en, for det er jo ikke lenge siden topp modellen i fra denon kom ut, og de vil sikkert holde 3805 så lenge som mulig for den selger sikkert veldig bra!
    Dessuten er det ikke teknologisk "utdatert" enda. Det har ikke kommet noe nytt som de kan selge en eventuelt ny modell med...

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    3805 tror jeg ikke kommer i ny utgave før sent 2006 tili 2007.
    Denon har det ofte slik at de gir ut ny serie, toppen står mens de mindre gjerne blir noe oppgradert. se på forgjengerne. da var det 3803 den noe mindre 1803 ble oppgradert halvveis i salgsperioden til 1804, 3804 eksisterte aldri. den hoppet rett til 3805.
    og hifiklubben holder på å selger ut 2105 ifølge nyhetsbrev. så jeg tror vi får en 2106 noe forbedret utgave av 2105, men noen nyvinning tviler jeg på at det blir, bare at den får noen av 2805/3805's specs. feks setup mic.
    så kommer det ny serie med toppen som vil hete 3807. dette er da min lille summering. mulig jeg tar feil, men....

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sendte mail til hifiklubben og spurte angående 2105. Tenkte å bruke denne som ren forforsterker. De sa den ikke kom til å bli skiftet ut med det første, til tross for at det står på nettet at Denon tømmer lagrene.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du skal holde pusten mens du venter på en oppfølger. Selv om frekvensen for lansering av nye receivermodeller har økt, er Denon som sagt litt mere forsiktige med de dyrere modellene.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer vel gjennomsnittlig bortimot en ny modell i året, det er hvertfall min erfaring. Jeg kjøpte AVR 3300 i 2000, deretter kom etterfølgeren 3800 (jeg var såvidt kommet ut døra på HFK da :evil: ), som igjen ble etterfulgt av 3801, 3802, 3803 og 3805 hvis jeg ikke tar feil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •