FORFORSTERKER/EQ I lag med GEMSOUND PA-5505 og CV clsc 215 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er fullt klar over det, har god erfaring med CV..hehe. Men det spiller helt syykt høyt og det trøkker som fy på et sånt lite rom.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddis89
    hehe sry har ikke fått med meg at soundpressure er det samme som raaudio ops:

da kommer jeg til å skaffe meg pa5505 kanskje tror jeg. er ikke 100% sikker på at jeg skal ha meg CV-215 siden jeg har et rom som såvidt er 10/15kvm.... 4*15" og 1000W er vel i meste laget på et sånt rom. er jo morro da skal jo aknskje flytte på hybel snart da så...
    sound pressure er ikke det samme som ra audio. Ra audio skal bli mye mye bedre, derfor mye bedre pris blandt annet. Men ja, jeg og roy som var 2 av de 3 som drev sound pressure driver nå Ra audio.

jeg driver forresten å svarer på mailen din nå. vi skaffer så klart alt, men har ikke hatt tid til å legge alt ut i nettbutikken :wink:

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Se på mitt rom da. Det er mindre enn 10 kvm. :wink:
    sry og måtte si det men på 10kvm så yter ikke CLSC-215 max. kan faktsik resultere i dårligere lyd. når har IKKE jeg erfaring med CV da. men med "vanelige" høyttalere er det slik. CV er vel kanskje ikke så kravstore på rommet.
    Mitt rom er også mindre enn 10 m2 og jeg har flyttet litt rundt på høyttalerne mine og jeg har hatt de nede i en stor stue og der hvor de står nå. Lyden blir helt klart mest spredd i et stort rom og det høres renere ut på litt høyt volum. Men vi som har CV er liksom ikke ute etter den oppløste lyden. Jeg synes faktisk at høyttalerne spiller kulest på rommet mitt og defor skal jeg flytte de tilbake dit!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fabian
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Se på mitt rom da. Det er mindre enn 10 kvm. :wink:
    sry og måtte si det men på 10kvm så yter ikke CLSC-215 max. kan faktsik resultere i dårligere lyd. når har IKKE jeg erfaring med CV da. men med "vanelige" høyttalere er det slik. CV er vel kanskje ikke så kravstore på rommet.
    Mitt rom er også mindre enn 10 m2 og jeg har flyttet litt rundt på høyttalerne mine og jeg har hatt de nede i en stor stue og der hvor de står nå. Lyden blir helt klart mest spredd i et stort rom og det høres renere ut på litt høyt volum. Men vi som har CV er liksom ikke ute etter den oppløste lyden. Jeg synes faktisk at høyttalerne spiller kulest på rommet mitt og defor skal jeg flytte de tilbake dit!
    godt å høre

men du er sterk du eller??.. hvis du har drevet å flyttet litt rundt på 215 i eininga da blir det jo litt krefter og sånn. hehe. 50kg er forsåvidt ikke SÅ vedig tungt men det er jo ikke lett å få skikelig tak på en så stor klump da.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe... Har blitt J**** sliten etter å lflytte på de... har også litt klønete hus når det gjelder flytting av høyttalerne. Må ned en trapp en etasje og så opp en annen til en annen etasje. Men får som regel hjelp og da går det greit!! Gleder meg til å få det på rommet mitt igjen.. hehe!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    usikkerheten slå inn IGJEN hehe faen er noe drit å være en slapp 15åring som ikke gidder å jobbe men alikevel har lyst på alt man ser. bli vel KANSKJE jobb nå da(æsj )

onkel ringte. han sa at han kunne skaffe meg "Carver PRO Xi1150" til 5000kr nypris er jo 10 000 så skal ikke klage på det avslaget.... i såfall om det ikke er nok kraft i den til å drive CLSC-215 tror du jeg kan få igjen mye for den om jeg selger den?

http://www.raaudio.no/store/upload/v...product=Xi1150 nypris og fakta..... carver skal vel være ganske bra (har jeg hørt)

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Gemsounden hadde nok klart å drive CLSC-215 bedre men det går jo greit med den Carveren. Carver er bra ja. :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har selv en pa5500 og en xi...og må si at carvern spiller helt klart myye finere enn gemsounden...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler ikke på at xi`en spiller finere..men jeg er ganske sikker på at du får mere liv i 215 med Gemsounden.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •