prisforslag?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: prisforslag?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

prisforslag?

Har 1 stk Rotel RSP 966 og 1 stk Rotel RB 985 MKII som eg skal selge til ein kamerat. Begge er i fin stand og har original emballasje og alle manualer osv. Kva kan eg få for dette :?:

Lurer også på ein ting til..: Dersom eg kjøper to stk Rotel RB 1070 og brokobler desse skal dette gi 2*360W i 8Ohm. Vil ikkje dette da bli meir for pengane (ca 12000,-) enn å kjøpe ein RB 1080 på 2*200W til 13000,-??? Noko eg har misforstått her :?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og velkommen til forumet.

966 og 985 må vell du kunna få 6-7-8K for. Spørst kva folk er villig til å betale for ein eldre prosessor.

Har testa det greiene med 2x1070 vs 1080. Under brokobling forandrar du lydkarakteren til forsterkaren og. Den vil låte litt "feil" under avspeling. Det er mitt inntrykk. Eg ville ha vurdert forsterkarvalget angåande kva slags HT eg har. 1080 er ein god forsterkar det.

Har du vurdert 250wattarane til Midgard Audio?

Kva slags HT har du?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takk for svar! Ja eg hadde no rekna med ein 6-7 for den pakka. Det nye systemet mitt er nettopp kjøpt; RSP 1068 + RMB 1075 og RDV 1060.

Har ikkje kjøpt meg HT enda, har vore og lytta på litt forskjellig. Har nokre dårlege Proson i mellomtida. Blir brukt mest til musikk, så eg kjem til å låne med meg HT heim for å prøvelytte dersom det let seg gjera. Var ein runde i Bergen i går, vart imponert over Audiovector Mi3 og System Audio SA1750. Høyrte også på Klipsch RF-35 og B&W 603/604, men likte ikkje desse like godt. Men dette vart gjort i ymse butikkar og med forskjellige kjelder og amps, så det blir vanskeleg å samanlikne.. Blir bedre om eg får dei heim i stova og får testa med anlegget mitt. Tanken med RB1070 var for å eventuelt ha meir guffe til frontane når eg får dei i hus, men dersom lydbildet forandrar seg er det kanskje ingen god idè.. Får heller gå for ein RB1080.

Midgard har eg ikkje vurdert, for eg e såpass ny i gamet at eg ikkje har høyrt om dei før ops: :lol:

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brokoblede forsterkere låter litt annerledes, men det er jo ikke dermed sagt at de låter dårlig. Jeg hadde B&W 604, og brokoblet en rotel rb980bx på hver. Da fikk jeg 2*360w/8 ohm, og det låt ikke dårlig i det hele tatt. Tvert imot. Blir vanskelig å anbefale en forsterker, uten å vite hva slags høyttalere du skal bruke

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste er å få lånt med seg HT heim ja. Da får du dei som passar best til rommet ditt og. No veit eg ikkje korleis AV Mi3 eller SA SA1750 vil spele på rotel.

RB 1090 får du brukt til prisen av ein ny RB1080.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •