Cambridge Azur 340a + B&W 601 S3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cambridge Azur 340a + B&W 601 S3

Hei.Da jeg hverken har en veldig god hjemmekinoreciever, plass til nok antall høyttalere eller behov for 5.1 (hører MYE på CD´er), har jeg bestemt meg for å gå for et stereo-oppsett som skal låte ganske bra.
    Har allerede et par B&W 601 S3 og er svært fornøyd med de (på andre forsterkere enn min nevnte hjemmekinoreciever), så de skal jeg beholde. Grunnet min noe trange studentøkonomi har jeg kikket på Cambridge Azur 340a til å sende lydsignaler til B&W-boksene.
    Er dette en kombinasjon som kan anbefales? Vil Cambridgen produsere nok strøm til at lyden høres bra og definert ut også på lavere nivåer? Håper på kloke svar!

-Snowjog

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå anskaffet meg de tidligere nevnte komponentene, og må si at jeg ikke angrer et sekund. Prisen tatt i betrakting kan jeg ikke si annet enn at jeg er lamslått. Lyden er særdeles bra og det virker som det er mer enn nok kraft i den lille forsterkeren til å tilfredstille mange til dels Hifi-interesserte. Cambridge Azur 340a og B&W 601.S3 er en kombinasjon som gir et svært oppløst og definert lydbilde, med en del punch i bunnen. Naturlig nok er det ikke snakk om lyd i High End-klassen. Men for de på et stramt budsjett er det ingen tvil om at det er gull verdt. Musikksamlingen min har, som klisjéen vil ha det til, fått nytt liv, og jeg sitter i sofaen med et smil, kun en liten slump penger fattigere...anbefales.

PS!Funker strålende også til film om du er fornøyd med to kanaler.DS!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er en god følelse med bra lyd. Eneste problemet er at det er nokså forferdelig å høre på dårlige høyttalere etterpå. Du føler at 340en har nok guffe til ht'ene altså?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God følelse med lyd som tilfredstiller ja. Føler at den har en del punch ja...er ikke av typen som spiller ekstremt høyt, og da er denne tilstrekkelig for mitt vedkommende. Men at systemet kommer til å bli oppgradert når jeg endelig får meg en god og stabil økonomi er ikke tvil om. Men for nå er dette det definitivt beste jeg kunne brukt pengene mine på...så vidt jeg vet da. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •