Hvilken receiver til PSB Image - ca 10000 - 15000 kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken receiver til PSB Image - ca 10000 - 15000 kr

Lurer på hvilken receiver jeg skal velge til PSB Image. Ønsker at den gir nok effekt slik at jeg får benyttet potensialet i høyttalerne. Tenkte litt på onkyo tx - sr 702 eller yamaha v 2500. Holder det, eller bør jeg gå opp litt i pris til? Vet ikke hva som skal til for å drive PSB Image t 55, men de er jo ikke akkurat noe store høyttalere...

Er det noen med gode forslag???

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    thule skal fungere ganske greit på de tror eg..... husker ikke ka den heter, men hvis du går inn på klubben og sjekker, finner du det garantert der!! 8)

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Hvilken receiver til PSB Image - ca 10000 - 15000 kr

Sitat Opprinnelig postet av ATheKid
    Lurer på hvilken receiver jeg skal velge til PSB Image. Ønsker at den gir nok effekt slik at jeg får benyttet potensialet i høyttalerne. Tenkte litt på onkyo tx - sr 702 eller yamaha v 2500. Holder det, eller bør jeg gå opp litt i pris til? Vet ikke hva som skal til for å drive PSB Image t 55, men de er jo ikke akkurat noe store høyttalere...

Er det noen med gode forslag???
    Jeg har T65 + 6 stk. B25, disse drives helt fint av min Yamaha RX-V2500. Er egentlig superfornøyd med lydkvaliteten. Så på en scene fra en DVD-film for noen dager siden der det var korsang i en kirke. Det hørtes virkelig ut som om jeg satt i kirken, rommet ble brått enormt mye større om jeg lukket øynene. Det er heller ikke mulig å lokalisere at lyden kommer fra en bestemt høyttaler, lydbildet er helt sømløst.

Hele pakka inkl. DVD-S550 og Subsonic 8i kom på litt over 35k, noe jeg definitivt synes det var verdt.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En receiver med pre out til front og Thule IA 100 er en knallkombo. Du kan bruke effekttrinnet til hjemmekino, og for-og effekttrinn i stereo.

Newcomer GnoM sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har PSB T45 og driver de med yamaha RX-V630 (6*80 watt eller noe) og det fungerer bra. nå har jeg ett veldig liter rom (7kvadrat)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •