Vincent sv 233 vs Embla monoblokker ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Poenget mitt er at jeg ikke vil ha så mange watt som mulig, men nettopp god lyd. Det mest sentrale i mitt spørsmål var om ICE-power watt kan sammenlignes med watt som oppgis av f.eks. Parasound. Vil ha ICE-power pga. omtalen de har fått på lydsiden. Ser at den minste Embla fås med balanserte innganger, så da går jeg kanskje for den.
    Men det er vel ikke bare effekten som er forskjellen mellom de ulike Embla-modellene? Sånn som jeg har forstått det har de større modellene andre moduler med bedre lydegenskaper, men om mine høyttalere som er anbefalt opp til 200w blir overbelastet med de dyrere modellene, så er jo det utelukket. Ser at f.eks. Dali Euphonia MS4 blir anbefalt opp til 350w av Dali, men jeg har vondt for å tro at de ikke bør brukes med Theano eller Coenia.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    skal jo en del til for å ødelegge høyttalerne dine med for mye watt. er vel heller for lite watt som er problemet. dali MS5 kan du helt sikkert fint kjøre med 3x600w på en høyttaler uten at det gjør skade. litt overdrevnt der men tror ikke at for mye watt blir noe problem sammenlignet med for lite!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •