"Loudness faktor" på PLII Music?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Loudness faktor" på PLII Music?

Jeg mener bestemt at PLII Music (og også Neo6 Music for den saks skyld) hever bassen en del i forhold til alle andre modus.

Er det bare noe jeg inbiller meg?

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm...

Glem det forresten. Det viser seg nemlig at selvom jeg har satt innstillingen for Stereo til Large(og altså ikke Large+Sub eller Sub+Sat), så spiller suben med når jeg svitsjer fra Stereo PCM til en av surround modusene.

Jeg tenkte nemlig som så at siden PLII fra TVen er utledet fra et Stereo signal, så ville ikke suben bli koblet inn, men det gjør den altså i disse surround modusene.

Men så har jeg i det siste latt suben stå på, fordi jeg jo av og til setter på en film, og jeg har ikke giddet å slå av suben. Så den står på hele tiden nå, men jeg trodde altså ikke at den spillte i PLII Movie og Music.

Men bassen fra suben hørtes både kvalitets- og retningsmessig å komme fra frontene, defor trodde jeg jeg fikk et skikkelig boost i bassen ved å svitsje til PLII Music. Det gjorde jeg jo også, men det var altså fordi suben da spiller med.

-Det sier vel i grunn litt om kvalitetene til SVS 20-39 PC Plus suben - at jeg var helt sikker på at bassen kom fra frontene.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må vel svare sånn at du ikke får en rar snakke med deg selv post igjen... :lol:

ja det høres ut som om du har fått integrert svs`en rimelig bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •