Er denne no tess ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er denne no tess ?

http://www.elgiganten.no/commerce/pr...prodnr=RX-5042

Har en sånn, og den spiller bra, men kan ikke ha på max på instillingene på left/right speaker. da kommer det overload. Har still de på -4 av 10. men kan godt ha +5 uten problemer, men over 5 blir det bare overload når volumet øker.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At den koster 2000,- siger vel det meste tror jeg....

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du må nok tenke deg 2 ganger om når du skal handle høytalere til den der, tror ikke den klarer store greiene

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Er denne no tess ?

helt sikkert grei til den prisen...... men man for som oftest det man betaler for...... noen produkter er meget overpriset i dette landet. Yamaha receivere og Klipsch høytalere for å nevne noe.......

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Maruis|: Den klarer greit å drive 300w høytalere, men over det begynner den å få overload osv... men greier fint de høytalerene mine(se vedlegg)

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At høyttalerne er 300 watt har ingenting som helst å sige, det der betyder noe er høyttalerens effektivitet, og de du har ser ganske effektive ut.
    Det er lett å brende høyttalere av med en for liten forsterker, det er så å sige umuligt andre veien for da hører du når høyttalerne ikke kan klare mer...., og da senker man normalt volumen.
    Mine høyttalere bak er 60 watt, anbefalet forsterker effekt er 40-250 watt......, skjønner du.....

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    helt sikkert grei til den prisen...... men man for som oftest det man betaler for...... noen produkter er meget overpriset i dette landet. Yamaha receivere og Klipsch høytalere for å nevne noe.......
    Øhhh.... hva? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Så vidt jeg vet, er nå Yamaha en av de som leverer mest for penga, når det kommer til recievere i budsjettklassen. :?

Klipsch er jeg imidlertid enig i er overpriset da. :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har vart oppe før, men sjekk www.fyndborsen.se så kan du se selv... det skiller faktisk 2000.- på en RV-X750 noe jeg synes er MYE!!!

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har vart oppe før, men sjekk www.fyndborsen.se så kan du se selv... det skiller faktisk 2000.- på en RV-X750 noe jeg synes er MYE!!!
    Fyndborsen er "mye" billigere på alt de selger da, ikke bare yamaha forsterkere.

Betalte 4500,- for min rx-v640, vil ikke si at det er overprising men... :roll:

Jeg lurer på hva du samenligner med? Samenligner du med andre produkter med samme ytelse her i norge, eller samenligner du kun med yamaha priser i andre land? :idea:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    Fyndborsen er "mye" billigere på alt de selger da, ikke bare yamaha forsterkere.

Betalte 4500,- for min rx-v640, vil ikke si at det er overprising men... :roll:

Jeg lurer på hva du samenligner med? Samenligner du med andre produkter med samme ytelse her i norge, eller samenligner du kun med yamaha priser i andre land? :idea:
    Mener å huske at de hadde Denon produkter for noen mnd. tilbake og de var ikke billigere enn her..... Uansett prisene de opererer med her er jo FYND! Driver de med egenimport? Hyggelig for oss som har mulighet for å dra på harryturer og handle billig ihvertfall.....

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

igjen med klipsch overprising. desse koster det samme i hele skandinavia. kanskje de har gode innpriser -men betyr ikke at de er overpriset fordiom, de er sikkert priset utfra ytelsen.. sammenligne priser med usa hvor klipsch blir produsert er da litt skjevt :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •