marant'z pm 550DC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

marant'z pm 550DC

noen som har hørt om disse forsterkerne.?? jeg er veldig interrisert i og kjøpe en sånn... det er en ganske rå stereoforsterker den er på 2x200W @ 4ohm. det står ikke noe om hvor mange W strømforsyninga er på med det står 30ampere så jeg tviler ikke på at det er ganske gode watt. uansett hvor mye jeg har letet på nettet har jeg ikke klart og funne noe om den eller noe som helst... den er tross alt mellom 10 og 20 år gammel så..:P men hvis noen vet om en sånn eller andre eldre marant'zer så si ifra:P

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en 10 år gammel Maratz PM-80 MKII.
    Dette er en vanvittig god integrert forsterkerpå 2x85 W i klasse AB, og leverer 2x 25 rene A-klasse watt.
    Jeg tror dette er en av de beste forsterkerene jeg har hatt, men den måtte desverre vike plassen for en surround Reciever, som ikke kan levere i nærheten av den samme lydkvaliteten.
    Den hadde ingen problemer med å drive svært tungdrevne, og kresne høytalere, så det er helt klart at det her ikke dreier seg om "Pingle" / "jalla" Watt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe:P ja sånn hvis jeg skal sette sammen et 2 kanals hifi-anlegg så tror jeg at jeg skal mase på broren min og spøøre om jeg får kjøpe den hos han... og kanskje bruke den på et par R69 eller kanshe dali concept 10 :P

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trollet
    hehe:P ja sånn hvis jeg skal sette sammen et 2 kanals hifi-anlegg så tror jeg at jeg skal mase på broren min og spøøre om jeg får kjøpe den hos han... og kanskje bruke den på et par R69 eller kanshe dali concept 10 :P
    Den hadde nok passet godt til det ja :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •