Pioneer VSX-A3-S God nok?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Vagabond sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer VSX-A3-S God nok?

Hei.

Jeg har vurdert en Pioneer VSX-AX3-S, og lurer egentlig på om denne mangler noe i forhold til dagens forsterkere? Jeg er ikke så krav stor, men liker at den har 7 kanaler, og THX. Håper på noen gode råd. 8)

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel en utgått model, viss du ikke får den billig så ville jeg nok heller satsa på Pioneer VSX-2014i-S.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Stemmer at det er en utgående modell... Blir erstattet av Pioneer 1014/2014. 1014/2014 er i grunnen samme forsterker, forskjelen er at 2014 har en del fleire tillegsfunksjona. Forsterkerdelen er den samme i begge.
    Har akkurat pakket ut en 1014 som skal erstatte min gamle nad t752.
    Har so vidt rukket å fått hørt på den, men virker lovendes hittil. Oppsettet mitt blir brukt 80% til film, så er den lyden jeg dømmer mest.
    I testen Lyd og bilde gjennomførte av vsx-1014 står det at dei opplever den langt mer velspillende enn vsx-ax3. Men for all del, vsx-ax3 er lang i fra dårlig. Har to kompiser som har den, den ene på et rent jmlab oppsett og den andre på C-V, og begge er storfornøgd.
    Får du tak i en vsx-ax3 brukt til en god pris, er det et bra kjøp.
    Skal du kjøpe nytt ville eg heller ha gått for vsx-1014 eller vsx-2014.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!
    Stemmer at det er en utgående modell... Blir erstattet av Pioneer 1014/2014. 1014/2014 er i grunnen samme forsterker, forskjelen er at 2014 har en del fleire tillegsfunksjona. Forsterkerdelen er den samme i begge.
    Har akkurat pakket ut en 1014 som skal erstatte min gamle nad t752.
    Har so vidt rukket å fått hørt på den, men virker lovendes hittil. Oppsettet mitt blir brukt 80% til film, så er den lyden jeg dømmer mest.
    I testen Lyd og bilde gjennomførte av vsx-1014 står det at dei opplever den langt mer velspillende enn vsx-ax3. Men for all del, vsx-ax3 er lang i fra dårlig. Har to kompiser som har den, den ene på et rent jmlab oppsett og den andre på C-V, og begge er storfornøgd.
    Får du tak i en vsx-ax3 brukt til en god pris, er det et bra kjøp.
    Skal du kjøpe nytt ville eg heller ha gått for vsx-1014 eller vsx-2014.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Idiss
    Det er vel en utgått model, viss du ikke får den billig så ville jeg nok heller satsa på Pioneer VSX-2014i-S.
    Behøver du ikke i-link og bildekonvertering så er 1014 mye rimeligere og har samme forstærker. Får meget god omtale på DVD og Hjemmekino som havna i min postkasse i dag. Ikke overaskende foresten for jeg har selv hatt denne i 7 dager og den gir god-lyd i kino'n. Prisantydning nettbutikk kr: 7300.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •