HK AVR 7000 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24

Tråd: HK AVR 7000

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ta 7000, ta 7000 (hehe) Neida, 5500 har nok støtte for en del ting, bl.a. DTS-ES og DD-EX, dvs. 7.1 lyd. Jeg personlig trenger ikke mer enn 5.1, og eneste grunn til salget av AVR7000, er at den stikker litt dypt, og dermed ikke passer inn i mitt dyrt ervervede stereobord. Har ikke hørt 5500, men 7000 er jo en del hakk kraftigere, men 5500 kan jo ha bedre og nyere DA-konvertere etc., uten at jeg vet hvor mye det har å si på lyden. Jeg har iallfall vært utrolig fornøyd med min!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    All respekt til deg for å være ærlig! Jeg har hørt det samme fra de andre med kunnskap om recivere som jeg har spurt også. 5500 er en nyere modell, men 7000 har en del meir kraft. trenger egentli ikkje 7.1 jeg heller, men kan være kjekt å ha i tilfelle.

Håper du får solgt din snart og at stereobordet ditt får den reciveren den fortjener! :wink: Hva slags bordt har du skaffa deg forresten??

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Bare et IKEA bord som passer så fint til plasma skjermen som snart kommer... Kan nok leve med 7000 en stund til, er ikke helt sikker på hva jeg eventuelt skulle byttet til uansett... Har tenkt på toppmodellen til Pioneer (ca. 30.000), men denne har jeg nå funnet ut at stikker enda lenger inn, og da er jeg *nesten* like langt (foruten selvsagt forhåpentligvis å ha oppgradert lyden, da...)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det er mykje ein må ta hensyn til, jeg har en hylle som likner på hifiklubbens VM S4, berre at den har kun 2 hyller, noe som er nok for meg. Den har heldigvis god plass!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •