problem med nad 743

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problem med nad 743

hei

har en nad som det har begynt å komme en klikke/poppelyd ut av når jeg bytter signalkilde og når jeg skur volumet helt ned. dette har ikke vært der før men kommet nå etter at jeg koblet den sammen med et effektrinn. mistenker at dette har skjedd fordi jeg har koblet dette uten å ha skudd av naden først. Klikke lyden er der fremdeles etter at jeg tar av effekttrinnet så det er i nad'en feilen ligger.

noen som vet hva dette kan være for noe?

hilsen
    dani

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann. Hadde problemet på min Nad T743, og det som viste seg var at muting transistoren i forsterkeren var ødelagt. Fikk problemet etter tilkobling av subwoofer. Det skulle ikke mere tll enn at signalkablene til subwooferen ble koblet til og fra uten av stømmen var koblet helt fra reciveren. Håper dette var til hjelp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette tullet hadde jeg også på min T742. Byttet så til T753 (betalte den gangen ca 3k i mellom). Men den T753'n jeg fikk støyet jo som en helt på tomgang når man hadde på sourrond... Og etter ca 1år så døde den helt ned. Fikk så ny T753 på garanti, v2.0 av OS'et denne gang.

Og ikke nok med det.. Denne nye holde i ca 1mnd, før også den tok mer eller mindre kvelden etter en episode med 24 fra TV2.. Skikkelig kneppelyd til alle høyt, så døde displayet helt hen, og powerlampa i fronten ble rød..

Sitter i kveld med Denon AVR 2805.. Ikke med NAD på denne karen!

Lykke til.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •