Bildet kommer ikke gjennom denon 1905

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bildet kommer ikke gjennom denon 1905

Hei!

Jeg er nybegynner, og har en aldri så liten hodepine:
    Har kjøpt ny Benq 5120 projektor og en Denon AVR 1905 surround-reciever.

Planen var å koble mine spillemaskiner med kompositt-signaler og dvd-spilleren med digital koaks inn i recieveren, som igjen sender s-video-signal til projektoren.

Dette får jeg til å funke med kompositt-signalene, men ikke med koaks-signalet. Det vil si, jeg hører lyden, men ser ikke noe bilde.

Det er sikkert noe med innstillingene i recieveren, men jeg har lest bruksanvisninga på kryss og tvers, og skjønner ikke en lyd.

Er det noen som gidder å gi meg et tips? Hvordan får jeg Denon-recieveren til å videresende koaks-signalet fra dvd-spilleren min?

På forhånd takk.

-abo

Newcomer r3mark sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, jeg gjør akkurat det samme med min 2105, kjører com-piss-sitt video fra vhs spillern og svideo fra recievern og opp til prosjektøren. Det funker helt fint på 2105. Er du 100% sikker på at 1905 faktisk switcher comp til svideo?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, egentlig. I hvertfall insisterer hifi-klubben-mannen på det.

Dessuten, med ps2-spilleren (kompositt) så funker det utmerka. Det er det digitale koaks-signalet (veit da faen hva man kaller det) fra dvd-spilleren som ikke kommer gjennom. Og det _bør_ funke, for den kabelen var ikke billig

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0