Receiver til B&W CM6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer TB sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Receiver til B&W CM6

Bygger fortiden opp ny hjemmekino, og koser meg i søken etter de riktige høyttalerne og den rette receiveren. Har peilet meg nogenlunde inn på hva jeg liker og ønkser, men etter jo mer man leser og lytter, jo større anlegg ønsker man :roll: . Er redd for at kraftkravet på høyttalerne overstiger receiverens ytelser.

Mitt konkrete høyttaleroppsett jeg tror jeg lander på er følgende:
    B&W CM6 front
    B&W CMC senter
    B&W CCM80 bak (felles inn i taket!)
    B&W ASW650 sub

Jeg vet at CM6 er ganske kravstor når det gjelder kraft. Sikter meg inn på Denon AVR-3805, eller Yamaha RX-V2500, men er liveredd for at disse ikke skal ha nok futt for å drive frontene. Og blir disse receiverne for små, så begynner prisen å bli hinsides. Kompromisset blir å gå ned til B&W CM4 i front.

Det er jo vanskelig i dag og skille på ekte watt og liksom watt og drømme watt. Strømforsyning begynner å bli det viktigste.

Er det noen som erfaringer rundt dette?

Takknemmelig for alle svar på mitt første innlegg på dette herlige formuet! :shock:

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    en outsider på dette forumet, men etter min mening står den ikke tilbake for sine konkurenter: Sony STR-DA 5000ES

en finfin 7.1 forsterker som har nok krefter til å drive mine DM604s3.

oppgitt til 7x170W, målt til 7x120W RMS kontinuerlig i alle kanaler av et eller annet hifi-blad.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •