Får ikke lyd i Marantz SR8500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer loggon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får ikke lyd i Marantz SR8500

Opptimistisk hentet Jeg ut mitt nye HiFi og kobblet i vei, satte på strømm og var ganske spent om Hitachi 42 plasma 2x Dvd spiller, Force tuner, Xbox og mine nye JBL høytalere ville fungere. Jeg kobblet komponent out fra Marantz til Plasma ( viser out of range bilde kommer og går) har forsøkt flere endringer på plasmaèn uten resultat, Force tuneren går fra scart til komponent på Marantz`en. Dvd spilleren gir bare flimer oppe tror muligens den er instilt på scart,.
    Jeg kjørte auto test/oppsett på høytalerene alle gir rikktig lyd uten om subb den er kobblet på koaks men gir ikke lyd i auto testen ? det må være en innstilings feil, huff. Hvis Jeg setter på Tuner/radio viser alt ok i display p4 ol. men ingen lyd ? samme gjelder Force reciver. Dette har Jeg tro på er enkel sak men nå kunne gode råd gjærne vært dyre og Innstalerings jobben kunne gjærne kostet 2k for minn del (dritt jobb) er vell HiFi klubben som tar den jobben HiFi Centeret som Jeg handlet hos mangler den servicen, korriger meg om feil!.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk scart fra force til plasma og phono hvis du vil ha lyd fra receiveren.

Bruker du digital coax fra dvd --> receiver? Har du aktivert coax i dvd-spilleren? Har du aktivert sub i receiveren? Hva skal du med 2 dvdspillere? Er det en opptager?

Det er sikkert oppkobling problemer. Ps bruksanvisning kan være greit også. Mange løsninger står der..

Mvh

Newcomer loggon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant da ut hvordan man fabrikk reseter den og da ble Jeg jo glad!!.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •