Hjemmekino-receiver til B&W 603

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 19 av 19
    Newcomer atarup sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekino-receiver til B&W 603

Skal nå bygge nytt hjemmekinoanlegg der jeg skal bruke mine B&W DM 603 høytalere. Trenger da receiver, bakhøytalere, center og sub. Setter STOR pris på ALLE innspill, spesielt på receiver-spørsmålet, da jeg er ganske amatør på dette området.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha går typisk bra med B&W, jeg er hvertfall veldig fornøyd med den kombinasjonen.

Et generelt tips uavhengig av merke når du ser etter surroundreceiver er å kjøpe nytt, eller noe brukt som ikke er spesielt gammelt, da du lett ender med et produkt som ikke har støtte for alle formater osv hvis du kjøper brukt.
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yamaha hvilken da?

Hva med Denon. Noen som kjenner til disse: HiFi-klubben har en som heter AVR1905 og en som heter AVR-2105 som ser ganske kjekke ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv samme utgangspunkt (B&W 603 S3)
    Etter mye "forsking" i div fora og i butikk, står jeg igjen med valget mellom Denon 2805 og Yamaha RV-X1500. Denon 2105 og Yamaha RV-X750 er også en mulighet, men kan bli litt "svake". Litt lite effekt og strømforskyning til å ha skikkelig kontroll over høytalerne.

Se også min tråd: http://www.avforum.no/forum/viewtopic.php?t=15852

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0