Reciever?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15

Tråd: Reciever?

Intermediate Lars J sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reciever?

Heisann,for tiden sitter jeg og sliter med en gammel pioneer vsx 409 av reciever,greia er den at jeg er på utkikk etter ett nytt (eller pent brukt ) alternativ til hjemmekino reciever da jeg trenger digital coax eller optisk (?) overføring via dvd til forsterker av lyden for og få riktig 5.1 har ikke noe digert budsjett på flerfoldige høvdinger,men 3-4k kan jeg strekke meg hvis det er noen som har et godt ord og komme med
    Har foresten startet et prosjekt på hjemmesiden hvor det vil komme nye bilder av komponentene,for øyeblikket er det bare bilder av komponentene,ikke av oppsettet slik det vil bli. sjekk da vel

takker for hjelp[/url]

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en Pioneer vsx 714 (2 mnd) som har det du leter etter og som fungerer meget greit, koster ca 3600. Må ha litt mere krefter (osv.) så har i kikkerten en vsx 1014 men den sprenger ditt budsjett (ca. 7400 kr).

Newcomer N-EoN sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    harman/kardon! stikk inn på hifi center kjeden å spør på pris.. betala du 5000 så fer du ivertfall en "litn jævel" :P
    Men du skal kunne få en for 4000 trur ej..
    Å d kan virke som d e lite watt på den i forhold til andre.. Men NEI! :P
    Min AVR3500 e på 5x45watt i 8ohm å knuse både sony, marantz, technics/panasonic osv. so he oppgitte effekte på 5x90, 5x100 (kansje mer)

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av N-EoN
    harman/kardon! stikk inn på hifi center kjeden å spør på pris.. betala du 5000 så fer du ivertfall en "litn jævel" :P
    Men du skal kunne få en for 4000 trur ej..
    Å d kan virke som d e lite watt på den i forhold til andre.. Men NEI! :P
    Min AVR3500 e på 5x45watt i 8ohm å knuse både sony, marantz, technics/panasonic osv. so he oppgitte effekte på 5x90, 5x100 (kansje mer)
    Det var vel en litt drøy påstand ? Det er greit å spille høyt, men du vil vel ha en viss lydkvalitet også?
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drøy påstand!?!?! Spør ken som helst so he testa! Å h/k he go lydkvalitet! Spesielt på heimekino! :evil:

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt H/K selv jeg, så lyden fra den kjenner jeg til. Men å påstå at den knuser alt annet som er oppgitt til 5*90 watt er direkte feil.
    Skal være enig i at H/K er potent til filmbruk, og et godt kjøp i den prisklassen.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har testet H/K mot Marantz i samme prisklasse på flere høyttalere ved flere anledninger, og i alle tilfellene har Marantz fremstått som mer oppløst.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men å påstå at den knuser alt annet som er oppgitt til 5*90 watt er direkte feil
    ej sa ikkje at den knuse ALT anna.. Men marantz, sony, panasonic/Technics o.l. Å d ekje vits å diskutere detta når du tydlivis ikkje he testa.. Men ej å flere ej kjenne he faktisk testa d.. Å når d jelde lyd så ekje d nokke i vein me den.. Du sei du he hatt H/K men d må no ver en 100år gammel en d då.. :wink: !FUSA! :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DEn ultimate receiver er ikke produsert enda. Det handler om kompromissløsninger-spesielt for 5-7 kanals receivere. Er man overbevist om at en HK til 4-5 tusen er det ultimate er det jo enkelt da

Newcomer Focalmann sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men å påstå at den knuser alt annet som er oppgitt til 5*90 watt er direkte feil
    ej sa ikkje at den knuse ALT anna.. Men marantz, sony, panasonic/Technics o.l. Å d ekje vits å diskutere detta når du tydlivis ikkje he testa.. Men ej å flere ej kjenne he faktisk testa d.. Å når d jelde lyd så ekje d nokke i vein me den.. Du sei du he hatt H/K men d må no ver en 100år gammel en d då.. :wink: !FUSA! :twisted:
    Vi snakker om seriøse skylapper her skjønner jeg :roll:
    Jobber du i H/K eller?
    Du har vel neppe testet allt annet utstyr på markedet, siden du kommer med disse påstandene.. Har selv hatt bl.a. H/K Avr 85, og greit nok den hadde godt med krefter, men i mine ører spilte den stereo som låt som graut i mine ører :!: Lydsignatur er en smakssak, og du bestemmer ikke at H/K låter best i alle andres ører ! Open your mind....

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det ikke watt han mener, der tviler ikke jeg heller på at hk ligger et hakk over de andre.

Newcomer MaRe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også hatt H/K AVR 85.Dårlige greier,mye bass men ikke noe mer enn det.Var ett sinnsykt løft å gå opp til Yamaha gitt! :shock:

Newcomer Focalmann sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drøy påstand!?!?! Spør ken som helst so he testa! Å h/k he go lydkvalitet! Spesielt på heimekino! :evil:
    Hvis du mener at watt er det samme som lydkvalitet, anbefaler jeg deg å holde deg unna kl. A forsterkere ihvertfall :roll:
    Slik jeg tolker det, mener han at H/K er best i verden på allt...

Bare så dere vet det, så er Nissan de beste bilene i verden uansett :lol:

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaRe
    ....Var ett sinnsykt løft å gå opp til Yamaha gitt! :shock:
    Seff! :wink:

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg tviler nå iallefall på at herren har hørt det som er av nåværende SONY recievere.

Er det manger her i det heletatt som har hørt noe særlig på s-master forsterkerne til sony? Da mener jeg i alle prisklasser, ikke bare ES.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •