Oppgradering til første hjemmekino anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradering til første hjemmekino anlegg

Tiden er inne. Stereo'n skal ut, hjemmekino skal inn ! Har idag en NAD 504 + B&W DM610'er. Tenkt å beholde B&W'ene som front og kjøpe en NAD T743 el. T753 receiver (har vært veldig fornøyd med min 504). Men etter å ha lest så mye negativ om T753 er jeg veldig i tvil. Hører mye på musikk men det blir selvføgelig en del film i fremtiden. Lurer på om en Yamaha 650, men hvordan blir den sammen med de B&W'ene jeg har ? Har tenkt også på en B&W ASW600 sub. Lurer på om hva går bra som bak høytalere ? Ellers blir resten av anlegget en 32" LCD (Philips eller Sharp) + HTPC med DVD, bra grafikk og TV-kort osv. Skal også beholde min NAD CD til musikk. Kan noen hjelpe med forslag om receiver og/eller høytalere ? :?: :P

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei... Har sjøl en t752, men på dali høyttalere. Har hørt Nad på b&w, synst d ikke er helt topp. Har en kamerat som har en yamaha rx-v650 på b&w 602, synst dette er en meget god kombinasjon. Yapo`en på yamaha er og en glimrende måte å få stillt inn anlegget på for den som ikkje vil eller kan sjøl. Ljudia kjøre jo og en ganske grei pris på yamaha fo tida.
    Men ville ha hørt før eg kjøpte noke som helst. Er du som skal leve med lyden, ingen andre :!: Nad`en har tidligare vært sterkt plaga med støy og lignande på tidligare 75x produkt, er og tilstedeværende på min.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •