Onkyo/Dali?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Onkyo/Dali?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Onkyo/Dali?

Begynder å nærme seg payday, og investering i ny forsterker...
    Men... Som alltid når en skal handle utstyr til hjemmekinoen, er problemet å bestemme seg. Då eg bur i en knøttliten by på vestlandet med svært begrensa utvalg av utstyr, er det et stort problem å "låne" med seg heimfor å prøve. Veit dei fleste opererer med tilbakeleverings-garant, men...
    Hadde egentli bestemt meg for en Yamaha rx-v1500 eller 2500, men etter å ha investert i siste L&B samt siste Dvd & Hjemmekino, meldte tvilen seg igjen.
    Ser nemlig at Onkyo sine nye recievere får gode tester, og har hørt mange lovord om de. Effekten ligger på ca det samme som yamaha.
    Så, noen som har hørt enten Onkyo TX-SR702S eller 602 på dali?

Har Suite 2.8, r0.8, c0.8 og yamaha yst-v1500

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nylig kjøpt en ONKYO 701, er godt fornøyd med den. Prøvde en DENON 2803 før den, men synes at jeg har mer kontroll på bassen med ONKYO'en.

Foskjellen på 701 og 702 er stort sett at 702 har automatisk oppsett av lyd/rom/høyttalere. Ellers er spec stort sett likt. Dersom du ikke er avhengig av automatisk oppsett kan det jo hende at du får tak i en 701 billig. Jeg fikk prutet ned min ganske mye siden det er en utgående modell......

Dersom du er opptatt av tester osv har jeg funnet mye godt stoff på denne siden:

http://www.homecinemachoice.com/reviews/

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok Onkyoen vil passe best til Daliene dine. Onkyo takler jo vanskelige laster.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •