Nytt system
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Nytt system

Nytt system

Jeg tenker å starte på en utskiftning av mitt nåværende høyttalersystem. Ting foregår jo trådløst for tiden og det vil jeg jo helst ha muligheter for i mitt neste system.
    Jeg har ikke mange/store krav, men de kravene jeg har er kanskje litt spesifikke så jeg søker derfor litt tips.
    Første bud er god støtte for trådløs avspilling av musikk(AirPlay). Andre bud er at det må ha flere ulike innganger (gjerne HDMI) og kunne styres via IR eller lignende.
    Foruten dette er det greit at det er konevennlig. Det er derfor EC Living har blitt en sterk kandidat. Små, nette, ikke for dyre, ikke for dårlige og oppfyller kravene mine.

Jeg vet ikke om det er for dyrt for deg. Men jeg ville sjekket ut trådløse Dali Zensor på hifiklubben. Koster litt men du får valuta for pengene. Du kan jo ikke kjøpe brukt med så ny teknologi. Dersom du klarer deg med en stor Bluetooth høyttaler så er nok det rimeligest. Kommer an på hvor mye lyd du trenger...

Sent fra min HUAWEI SCL-L21 via Tapatalk

Kommer veldig an på musikksmak også. Rock pop etc Marshall, JBL, HK. Mer oppløste saker blir da BW og Bose, Sono..

Sent fra min HUAWEI SCL-L21 via Tapatalk

Lignende tråder

1. Nytt rimelig 5.0/5.1-system
    By deleder in forum Høyttalere
    Svar: 2
    Siste melding: 04-06-2015, 20:38
  2. Nytt hjemmekino system
    By Arygg in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 0
    Siste melding: 09-04-2010, 02:18
  3. Hjelp til nytt system!
    By Kirkbakk in forum Receivere/forsterkere