yamaha rx-v779 input lag ved gaming? Og mulig med to kilder samtidig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2016
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

yamaha rx-v779 input lag ved gaming? Og mulig med to kilder samtidig?

Jeg har en samsung tv som er koblet til en yamaha rx-v779 receiver (info om receiver her: Fant ikke siden | Lyd & Bilde

Det jeg lurer på er når jeg spiller ps4 spill som battlefield, call of duty etc, vil jeg oppleve mye mer input lag om jeg kobler ps4 via receiveren til tv vs koble direkte til Tv? Jeg regner med det må være best alltid å koble direkte fra ps4 til tv. Men hvor mye ekstra input lag må jeg regne med gjennom receiveren vs ikke gjennom den? Noen som har peiling på om det har mye å si?

Spørsmål 2: RX-V779 har 2 hdmi output. Er det mulig for meg å f.eks å spille et ps4 spill via output 1 til 60 tommeren, og ha på et tv program gjennom output 2 på en 30 tommer samtidig som jeg spiller på 60 tommeren?

2 kilder samtidig med ulik materiale igjennom receiveren mulig eller ikke mulig ?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,579
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av susie Vis post
    Jeg har en samsung tv som er koblet til en yamaha rx-v779 receiver (info om receiver her: Fant ikke siden | Lyd & Bilde

Det jeg lurer på er når jeg spiller ps4 spill som battlefield, call of duty etc, vil jeg oppleve mye mer input lag om jeg kobler ps4 via receiveren til tv vs koble direkte til Tv? Jeg regner med det må være best alltid å koble direkte fra ps4 til tv. Men hvor mye ekstra input lag må jeg regne med gjennom receiveren vs ikke gjennom den? Noen som har peiling på om det har mye å si?

Spørsmål 2: RX-V779 har 2 hdmi output. Er det mulig for meg å f.eks å spille et ps4 spill via output 1 til 60 tommeren, og ha på et tv program gjennom output 2 på en 30 tommer samtidig som jeg spiller på 60 tommeren?

2 kilder samtidig med ulik materiale igjennom receiveren mulig eller ikke mulig ?
    Imputlag skal vel ikke være noe problem gjennom receiver - hvertfall ikke så lenge signalet ikke prosesseres , men kjøres rett gjennom.

To forskjellige bildesoner samtidig på denne måten er vel ikke mulig så vidt jeg vet...
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , McIntosh C48 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 og Minidsp Nanodigi.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , MA RXFX , MA Apex A-10 , 2 X Arendal Sub 2.
    BILDE : Panasoic ST50 65", Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Syvio HD Mediabox , Apple-TV.

Lignende tråder

1. Yamaha RX-V779 - Bilde men ikke lyd ved tilkobling av PC
    By AndersE88 in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 2
    Siste melding: 03-01-2016, 23:52
  2. Yamaha RX-V779 eller Marantz NR1605
    By Hardingen in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 3
    Siste melding: 11-28-2015, 12:43
  3. Lyd og bilde samtidig fra forskjellige kilder
    By Combi in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 1