Hallo!
Har ein NAD S200 forsterker som eg har hatt i 3-4 år no. (Etter som eg har forstått så er den ganske likt oppbygd som NAD 208 og 218) Når eg kjøpte den så var det et problem med at lyden i høyre utgang til tider forsvant eller ble mye lavere. Men eg brydde meg aldrig så mye om det siden eg alltid har kjørt den brokoblet. Etter å ha vært avslått i ca 2 uker så ville det ikkje komme lyd ut av den, den går på nett som vanlig.. Har sjekket sikringer og alle er hele, prøvde å sette høyttaler kablene fra brokoblet til vanlig stereo oppkobling og da viser det seg at det er lyd i venstre utgang men er lav og helt elendig lydkvalitet, mens høyte utgang gir ikkje fra seg lyd, prøvde å flytte over en fase fra høyre og kom da fram til at - på høyre er helt død mens + er lav og elendig lydkvalitet som venstre kanal...
Lurer då på om noen andre har vært borti et lignende problem eller noen som veit hva som kan være feil. Har snakket med HiFiklubben og mange andre reperasjon selskaper angående reperasjon men de fleste har enten aldrig hørt om Silverline serien eller lite til ingen erfaring med dem.

Kjører ein NAD T757 som forforsterker på S200, S200 har for det meste drevet et par med Klipsch RF82, og i de siste 4mnd ca har den drevet Cerwin Vega CLSC215