Yamaha Reciver til B&W Cm8 + Nad c375bee

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2015
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Yamaha Reciver til B&W Cm8 + Nad c375bee

Hei!

Har et oppsett bestående av et par CM8 s2 og en nad c375bee, en liten argon sub og en bluesound.

Har lyst til å utvide litt, og kunne godt tenkt meg senterhøytaller og evt bakhøytallere etterhvert.
    Men her kommer problemet; jeg går meg helt vill i jungelen av recivere og oppdateringer. Aner ikke hva jeg skal se etter, noe som gjør prosessen enda verre :-/

Såvidt jeg har forstått så er forsterkeren min ganske ålreit, og ikke noe jeg burde kvitte meg med. Jeg kan vel uansett kjøre mine CM8 på den, og kjøre resten gjennom en reciver?

Har fått streng beskjed av min bror om å velge en yamaha reciver over noe annet. Er de såpass mye bedre?

Så det store spørsmålet: Hvilken reciver burde jeg gå for? Trenger kanskje ikke noe i den absolutte toppklasse, da den bare skal dra sub, senter og evt bakhøytallere?

Takk :-)

Intermediate fordfiesta sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,071
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hakn Vis post
    Hei!

Har et oppsett bestående av et par CM8 s2 og en nad c375bee, en liten argon sub og en bluesound.

Har lyst til å utvide litt, og kunne godt tenkt meg senterhøytaller og evt bakhøytallere etterhvert.
    Men her kommer problemet; jeg går meg helt vill i jungelen av recivere og oppdateringer. Aner ikke hva jeg skal se etter, noe som gjør prosessen enda verre :-/

Såvidt jeg har forstått så er forsterkeren min ganske ålreit, og ikke noe jeg burde kvitte meg med. Jeg kan vel uansett kjøre mine CM8 på den, og kjøre resten gjennom en reciver?

Har fått streng beskjed av min bror om å velge en yamaha reciver over noe annet. Er de såpass mye bedre?

Så det store spørsmålet: Hvilken reciver burde jeg gå for? Trenger kanskje ikke noe i den absolutte toppklasse, da den bare skal dra sub, senter og evt bakhøytallere?

Takk :-)
    Hei.
    Kan hend det er lettere å få svar på AVforum på facebook, kan også spørre på Hifisentralen 🎅

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2015
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp! Da prøver jeg heller der :-) Takk!

God jul!

Lignende tråder

1. Yamaha RX-A3010 Reciver - Lav Lyd
    By bjorns_1 in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 3
    Siste melding: 02-14-2014, 23:09
  2. Bytte reciver Yamaha
    By Oddmn in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 12
    Siste melding: 01-26-2012, 22:29
  3. Yamaha Z-7 en god reciver til stereobruk?
    By Kekka in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 0
    Siste melding: 04-12-2010, 08:31
  4. Valg av Yamaha reciver..
    By GR3 in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 7
    Siste melding: 12-18-2008, 10:26
  5. Ny Yamaha Reciver....?
    By korp_mo in forum Høyttalere
    Svar: 1
    Siste melding: 04-07-2008, 15:17

Stikkord for denne tråden