Ny/Brukt forsterker max 5000.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny/Brukt forsterker max 5000.

Hei, da har min Onkyo TX-NR727 blitt tatt av lynet etter kun få måneder i huset.
    Jeg var fornøyd med den og tilkoblingsmulighetene iom at jeg kjører PC og TV signaler gjennom den.
    Bruker for tiden focal chorus 816v fronthøytalere og JBL Studio 120c center. Vil kanskje skaffe meg høytalere bak senere.

Jeg er nå ute etter å kjøpe en ny eller brukt forsterker som helst er bedre enn den forrige til under 5000 hvis jeg skal kjøpe en helt ny, hvis jeg skal kjøpe en brukt tenker jeg at 3-4000 er nok.

Så da trenger jeg hjelp av dere til å finne en god erstatter.
    Så om dere finner noe skikkelig snacks på finn eller et godt tilbud så er det bare å skrike ut =)

Så forresten komplett selger Onkyo TX-NR636, hvordan er den i sammenligning med den som ble ødelagt?

Så raskt på Finn.no og fant Yamaha RX-V2067 til 3000 i nærheten. Aner ikke om dette er et bra kjøp men det vet dere, og dere finner sikkert bedre tilbud.

Tusen takk for hjelp! =)
    Sist endret av leanfear; 01-23-2015 kl 18:43

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,245
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke du bommer med noen av de reciverne der, her er en til, bare for å gi deg et til valg
    https://www.hifiklubben.no/streaming...ekinoreceiver/
    Dali Mentor 8, Dali Mentor Vocal, Energy Exls12, Dali Fazon Mikro, Dali Ikon5Mk2, Denon AVR-3313, 2XNadC275, Denon DBT-1713UD, X-Box360, Sonos Connect, Samsung UE55F8005, UNNU tv møbel
    Link: http://avforum.no/myhometheater/Zleepyme

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zleepyme Vis post
    Tror ikke du bommer med noen av de reciverne der, her er en til, bare for å gi deg et til valg
    https://www.hifiklubben.no/streaming...ekinoreceiver/
    Den så grei ut den også =)
    Hadde jo det man trengte av ekstrautstyr og så grei ut.
    Nå til dags virker det jo ut som om de fleste har det meste av ekstrautstyr som trådløs tilkobling, spotify og slikt, så da blir det vell mest opp til hva som gir best lyd da? Brukervennelighet og utseende er også noe å tenke på da.

Hvordan vil f.eks. Yamaha RX-V2067 eller noen andre brukte recivere i den klassen være i forhold til de billigere modellene som er nevnt?
    Må man være veldig flink for å høre forskjellen?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,245
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er litt smak og behag. Alle reciverne leverer både i effekt og lydkvalitet, så her vil det evt være lydsignatur i forhold til høyttalere osv, som teller inn... Der må man faktisk bare få teste ut.

Å finne 1-2 år gamle recivere på Finn f.eks er jo også en mulighet, men i og med at et generasjonsskifte skjedde i fjor med de reciverne som selges enda, gjør at det er en del finesser som f.eks HDMI2.0, 4k oppskalering ++ man mister ved å kjøpe brukt...
    Dali Mentor 8, Dali Mentor Vocal, Energy Exls12, Dali Fazon Mikro, Dali Ikon5Mk2, Denon AVR-3313, 2XNadC275, Denon DBT-1713UD, X-Box360, Sonos Connect, Samsung UE55F8005, UNNU tv møbel
    Link: http://avforum.no/myhometheater/Zleepyme

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zleepyme Vis post
    Tror det er litt smak og behag. Alle reciverne leverer både i effekt og lydkvalitet, så her vil det evt være lydsignatur i forhold til høyttalere osv, som teller inn... Der må man faktisk bare få teste ut.

Å finne 1-2 år gamle recivere på Finn f.eks er jo også en mulighet, men i og med at et generasjonsskifte skjedde i fjor med de reciverne som selges enda, gjør at det er en del finesser som f.eks HDMI2.0, 4k oppskalering ++ man mister ved å kjøpe brukt...
    Virker som å kjøpe brukt kanskje er det smarteste med tanke på hva man får for pengene.
    Hva tror dere om Onkyo TX NR1010B?
    Har blitt kontaktet om denne for 5k tror jeg det var.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare husk at de eldre receiverene bare støtter 4k oppskalering, ikke 4k inn. Er jo bare HDMI 1.4. Men den Onkyoen der var jo ikke feil med tanke på alt annet ihvertfall.

Lignende tråder

1. Ny til receiver 5000 eller brukt til 5000
    By steinjor in forum Generell video
    Svar: 2
    Siste melding: 03-01-2012, 15:39
  2. Ny receiver til 5000 eller brukt til 5000
    By steinjor in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 5
    Siste melding: 02-29-2012, 11:29
  3. Tips til brukt forsterker til ca. 5000,- ? ?
    By higher05 in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 4
    Siste melding: 03-15-2008, 14:23
  4. Ny/brukt forsterker til rundt 5000,-.
    By Titten-Tei in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 19
    Siste melding: 03-12-2008, 11:25
  5. Brukt PJ til 4-5000+-
    By kjor1 in forum Digitale projektorer
    Svar: 0
    Siste melding: 08-14-2006, 14:34

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg