AV forsterker med 2x HDMI ut, anbefalinger ønskes.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Joarek sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AV forsterker med 2x HDMI ut, anbefalinger ønskes.

Heisann.
    Jeg er på let etter en ny AV forsterker som lar meg veksle mellom HDMI ut til TV eller projektor. Jeg vil slippe å bruke en HDMI switch og har sett på noen modeller som har 2x HDMI utganger som f.eks Pioneer VSX-924K og Denon AVR-X2100W.

Kravet er ikke så stort utenom det nevnt over, da det skal drive relativt lettspilte elementer. Men jeg så at man måtte litt oppover i klassene for å få to utganger, og noe mer opp i pris har jeg ikke tenkt å gå.

Det er snakk om en stue som skal bruke TV og projektor om hverandre, og med så lite styr og enheter som mulig.

-1234-jpg

Noen som har hatt samme behov og/eller har noen anbefalinger?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,245
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner til Denon som et solid merke, og disse nye reciverne fra de har jo absolutt alt man kunne tenke seg av finesser Men du bommer nok ikke uansett hvilken av de to du velger
    Dali Mentor 8, Dali Mentor Vocal, Energy Exls12, Dali Fazon Mikro, Dali Ikon5Mk2, Denon AVR-3313, 2XNadC275, Denon DBT-1713UD, X-Box360, Sonos Connect, Samsung UE55F8005, UNNU tv møbel
    Link: http://avforum.no/myhometheater/Zleepyme

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge klarer nok jobben bra, personlig foretrekker jeg denon for pioneer nå, selv om jeg var glad i lyden fra min forrige receiver som var pioneer, men jeg har lite rom og ganske så kraftig annlegg så audessey EQ gjør mye bedre jobb for mitt tilfelle.
    Du har vel kanskje akkuratt gått glipp av et tilbud på yamaha 1030 som var satt ned til 5000kr, og ikke umulig denne dipper ned igjen men er uvisst når det skjer.

Du er ikke alene, jeg har selv koblet opp både tv og projektor opp via en receiver og det fungerer helt kurant, jeg har programstruktur det så jeg med ekstra aktiviteter, etter kilde - display. F.eks TV-TV, og Tv-lerret osv. Og bytte display krever ikke mer enn og bytte aktivitet og tven slår seg av, lerret kommer ned og projektoren tar over.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Lignende tråder

1. Svar: 3
    Siste melding: 01-14-2007, 14:14
  2. 32" CRT TV Anbefalinger ønskes
    By norcad in forum TV-apparater
    Svar: 16
    Siste melding: 07-17-2006, 12:36
  3. Svar: 3
    Siste melding: 02-14-2006, 23:40
  4. Svar: 7
    Siste melding: 04-16-2005, 18:24