Kan dette stemme?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan dette stemme?

Kan virkelig denne marantzen: http://www.mamut.com/controls/shop/s...ubgid=11&gid=3

Ha like god lyd som denne: http://213.236.151.10/avhifi20/shop/...er/SR-9200.asp
    :?: :?:

Legg merke til prisene...
    spesifikasjonene er jo ganske like på lydsiden, tenkte å bruke SR5200 som forforsterker, det blir jo litt signaltap, og færre funksjoner, men ellers virker jo dette som et virkelig røverkjøp!!
    Kommentarer?
    endring: fikk ikke den øverste til å virke, men jeg snakker om MM9000 5x140w effektforsterker på www.hifiutstyr.no )

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja, det er sandt, desværre er Marantz AV 9000 utgått, men man kan få den i Danmark, den koster 17.000,-
    Tænkte selv på dette sæt men da jeg har meget krævende høyttalere har jeg ikke tro på 140 watt var nok, men for normale høyttalere er dette et superkupp !!!!!!

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte å bruke SR5200 som forforsterker, skal fungere bra i følge Neby hifi. Han sa også at det faktisk er bedre lyd av MM9000 enn SR9200!!
    Høyttalerne jeg planlegger å kjøpe, er Audiopro Bravo FX10, så jeg tror 140 watt holder, siden det er egen forsterker til basselementet.
    Gleder meg!!
    juppiduppidoooo!!!

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du kjøpt forsterkeren? Har en SR5200 selv og vurderer effektforsterker i tillegg, bl.a MM9000. Hvis du har anskaffet den, vennligst fortell hvordan det låter.

Takk.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg kjøpt MM9000.
    Kunne ikke vært mer fornøyd! Lyden er ufattelig åpen og klar, man hører hver minste detalj klart og tydelig. Dynamikken er også bra. instrumenter og vokal skilles godt fra hverandre. Veldig realistisk inntrykk når lyden skal gå jevnt fra en høytaler til en annen.(f.eks. et helikopter.)
    Var litt redd for at det skulle bli for spedt med bass, hørt at marantz er litt svake på det feltet. Der overgikk denne min tidligere NAD 218!! Dette er den første forsterkeren jeg har eid, som har fått det til å skralle i glasskapet i andre enden av rommet.(OBS! ikke bare brutal, også presis bass)
    En liten smule svak i nedre mellomtone, her er H/Ken jeg hadde før(AVR7500) bedre. Men det har så liten betydning når helheten er over dobbelt så bra! Anbefaler denne på det sterkeste! Et lurt kjøp, hvis man ikke bryr seg så mye om 7 kanaler, eller alt ekstrastæsjet til flaggskipene fra de forskjellige produsentene.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tillykke med ny forsterker ! Godt lyden passet dig.
    Har selv netop kjøbt Thule IA350B......
    Hilsen Niels.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0