Denon avr x2000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon avr x2000

Hei! Må først si jeg har svært lite peiling på hifi, så tenkte jeg skulle høre med noen eksperter her inne
    Har vært på hifi klubben og slått til på Lektor 6 for å ha i front, Dali Sub E-12 F og Denon avr- x2000.
    Dette blir vell da et 2.1 anlegg som jeg skal utvide etterhvert som jeg får råd. Planen er å ende opp med et 5.1 anlegg tilslutt.
    Etter å (kanskje) være så naiv som man kan være når man ikke har peiling på ting, så har det slått meg at recieveren kanskje ikke er så bra?
    Har ikke koblet det opp enda, da jeg skal ned å hente det imorgen(idag)..
    Tenkte først på x1000, men de sa at det hadde funket greit akkurat nå, men når jeg skal bygge ut til 5.1 må jeg gå opp til x2000, og dette skulle holde i massevis.
    Noen som har noen formening om dette her inne?
    Har jo angrerett, så kan jo alltids bytta den i noe annet om det skulle være for ille.

mvh
    Hulkibulk

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke noe annet enn at x2000 fikk best i test nylig med en bitteliten kritikk på at den kunne være skarp i toppen på visse innspillinger - så akkurat i prisklassen burde det være safe.

Ellers bør du kjøre romkorreksjon og teste med og uten. Ganske stor forskjell - og rommet har ofte mye å si uansett.

Hvis du i tillegg har avtalt åpent kjøp også på receiveren så er du jo safe (ser at de tilbyr åpent kjøp som standard på høyttalere).
    Eller tenker du på 14 dagers angreretten som du har ved kjøp i nettbutikk (den gjelder alle, men kun nettbutikk, ikke fysisk butikk)
    http://www.hifiklubben.no/Informasjo...-og-returrett/

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okay! nei, har ikke avtalt noen åpent kjøp. Tenkte at, om jeg ikke pakket ut recieveren, så kunne jeg evt. bedt om å få lagt i et mellomlegg til noe som var hakket bedre, mens jeg var der nede.
    De skrøt veldig mye av denne recieveren da, så satser på at jeg ikke blir lurt :P

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hulkibulk Vis post
    Okay! nei, har ikke avtalt noen åpent kjøp. Tenkte at, om jeg ikke pakket ut recieveren, så kunne jeg evt. bedt om å få lagt i et mellomlegg til noe som var hakket bedre, mens jeg var der nede.
    De skrøt veldig mye av denne recieveren da, så satser på at jeg ikke blir lurt :P
    X serien til Denon er bygget opp helt annerledes enn tidligere. Er mye mindre "limiter" på de enn det som er i de forrige modellene. Fra X2000 og opp kan du spille mye høyere uten at ampen går i protect. En annen ting er at strømforsyningene er bygget slik at de takler vanskelige laster mye bedre. Scorer veldig bra på "qube" test. Er en tysk test av X4000 som viser litt.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okay! Høres bra ut! Satser på at det holder da! Har tiltro til at de ikke lurte meg, men har hørt noen si at en forsterker eller reciever bør koste 1.5 ganger mer enn bare høytalerne :P Derfor jeg ble litt "stressa" hehe
    Takk for svar uansett

Lignende tråder

1. Harman Kardon AVR170 V.S Denon AVR-X2000
    By BMWPower in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 0
    Siste melding: 10-02-2013, 13:27
  2. Sony X2000 vs PLASMA
    By blackcom in forum TV-apparater
    Svar: 97
    Siste melding: 01-27-2007, 16:59
  3. Panel på Sony X2000 kontra W2000
    By Rikky in forum TV-apparater