Yamaha RX-V767 - Starter opp med feil innstilling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Yamaha RX-V767 - Starter opp med feil innstilling

Problemet er det at n]r eg trykker Se P[ Tv p[ min Harmony One s[ starter alt opp rett unntatt receiveren, denne skal starte opp med [ hente lyd fra AV4 og det gj;r den noen sekunder men s[ switcher den over p[ Audio 1, s[ n[r eg trykker p[ Help p[ Harmonien s[ bytter den over igjen til AV4, men dette kan og bare v're noen sekunder s[ er det over igjen p[ Audio 1, dette skjer alt fra 1 til 3 ganger f;r den endelig forblir p[ AV4.

Noen som vet ka som trekker den over p[ Audio 1 ? (Audio 1 er lyd fra HTPC som g[r med RCA ut fra forsterker og 3,5mm jack inn i HTPC, dette skjer uansett om htpc er p[ eller av)

Noen som vet?

Trur det er noe gale med forumet som gj;r at eg ikkje f[r frem rette tegn.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Noisy93 Vis post
    Problemet er det at når eg trykker Se På Tv på min Harmony One så starter alt opp rett unntatt receiveren, denne skal starte opp med å hente lyd fra AV4 og det gjør den noen sekunder men så switcher den over på Audio 1, så når eg trykker å "Help" på Harmonien så bytter den over igjen til AV4, men dette kan og bare vare noen sekunder så er det over igjen på Audio 1, dette skjer alt fra 1 til 3 ganger før den endelig forblir på AV4.

Noen som vet ka som trekker den over på Audio 1? Audio 1 er lyd fra HTPC som går med RCA ut fra forsterker og 3,5mm jack inn i HTPC, dette skjer uansett om HTPC er på eller av

Noen som vet?
    Fikset innlegget. Trenger fortsatt hjelp med dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •