Signal problem med Sub SVS PC13 ultra.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer Arulv sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Signal problem med Sub SVS PC13 ultra.

Noe tips til hva dette problemet kan vare ?Har ein sub fra Lsound SVS PC13-UltraProblemet er at når eg bruker subben så starter den ikkje alltid.Drar eg ledningen til signal kilden inn og ut så kjem den av og til.Prøvt forskjellige signal kilder, virker så den kjem og går.Tips ?Garantien gjekk ut får 5 dager siden.....Kosta 5000 ,- får nye forsterkarPS: Posta kanskje i feil tråd, men var ikke så lett og velge rett tråd

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arulv Vis post
    Noe tips til hva dette problemet kan vare ?Har ein sub fra Lsound SVS PC13-UltraProblemet er at når eg bruker subben så starter den ikkje alltid.Drar eg ledningen til signal kilden inn og ut så kjem den av og til.Prøvt forskjellige signal kilder, virker så den kjem og går.Tips ?Garantien gjekk ut får 5 dager siden.....Kosta 5000 ,- får nye forsterkarPS: Posta kanskje i feil tråd, men var ikke så lett og velge rett tråd

har du prøvd en annen kabel?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen ting jeg lurer på er hva slags nivå\spenning LFE kanalen(siden du ikke nevner så går jeg utifra at det er vanlig receiver) står på og eventuelt om du har en y-splitt fra receiver til denne og en annen sub?

Jeg har selv en sub som ikke våkner like kontant som den andre (xtz 99 12.16) men etter å ha satt LFE kanalen til +8 så har jeg mange færre tilfeller av at den slår seg av under bruk enn når jeg kalibrerte volum etter 0 punktet.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen ting jeg lurer på er hva slags nivå\spenning LFE kanalen(siden du ikke nevner så går jeg utifra at det er vanlig receiver) står på og eventuelt om du har en y-splitt fra receiver til denne og en annen sub?

Jeg har selv en sub som ikke våkner like kontant som den andre (xtz 99 12.16) men etter å ha satt LFE kanalen til +8 så har jeg mange færre tilfeller av at den slår seg av under bruk enn når jeg kalibrerte volum etter 0 punktet.

Active Karmann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Slik begynte min også, etter noen dager ville den ikke på, den bare klikket og blinket rødt. Dette var Bash forsterkeren. Regner med du har samme siden den er 5 år. Jeg kjøpte ny, min var under 5 år men gikk ikke på noe reklamsjon eller garanti.

Mvh Jan E.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Slik begynte min også, etter noen dager ville den ikke på, den bare klikket og blinket rødt. Dette var Bash forsterkeren. Regner med du har samme siden den er 5 år. Jeg kjøpte ny, min var under 5 år men gikk ikke på noe reklamsjon eller garanti. Mvh Jan E.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karmann Vis post
    Hei Slik begynte min også, etter noen dager ville den ikke på, den bare klikket og blinket rødt. Dette var Bash forsterkeren. Regner med du har samme siden den er 5 år. Jeg kjøpte ny, min var under 5 år men gikk ikke på noe reklamsjon eller garanti. Mvh Jan E.
    Hm, høres meget rart ut at dette ikke dekkes av reklamasjon? Fikk du noe begrunnelse?

Inge

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av coopers Vis post
    Hm, høres meget rart ut at dette ikke dekkes av reklamasjon? Fikk du noe begrunnelse?

Inge

Hei

Nei, ikke annet en den var gått ut på garanti. Men jeg diskuterte ikke kjøpslov/reklamasjon med de.

Mvh Jan E.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •