hei. hvilken effektforsterker og hjemmekinoreceiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile hei. hvilken effektforsterker og hjemmekinoreceiver

Hei lurter på noe igjen. Har et par cv 15, 10 og lurte på om dere har noen anbefalinger eller forslag til effektforsterker og hjemmekinoreceiver?? Har en nad c370. Elsker bass. Helst under 9k ny. Hjemmekino r helst under 6k ny.
    hjemmekinoreceiver: 7.1/7.2 m pre_Out.
    På forhånd takk

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ole-christian-cerwin Vis post
    Hei lurter på noe igjen. Har et par cv 15, 10 og lurte på om dere har noen anbefalinger eller forslag til effektforsterker og hjemmekinoreceiver?? Har en nad c370. Elsker bass. Helst under 9k ny. Hjemmekino r helst under 6k ny.
    hjemmekinoreceiver: 7.1/7.2 m pre_Out.
    På forhånd takk
    Heisann!

Angående effektforsterkeren, er det ikke CXA 10 eller 8 som spiller så bra på Cerwin Wega? Eller så ville jeg vurdert en Emotiva, her du får du massse lyd for pengene. Her har du jo også muligheten til å velge mellom en to, tre, 5 eller enda flere kanaler.

Hvis du kunne skrudd opp budsjettet på recieveren ett hakk, så ville jeg gått for en Yamaha RX-A1020. Har denne selv, og er strålende fornøyd. Nå kommer jo nesteårs modell, så det er jo muligheter for at denne blir satt ned til rundt 6 lapper

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ole-christian-cerwin Vis post
    hjemmekinoreceiver: 7.1/7.2 m pre_Out. På forhånd takk
    Heisann!Angående effektforsterkeren, er det ikke CXA 10 eller 8 som spiller så bra på Cerwin Wega? Eller så ville jeg vurdert en Emotiva, her du får du massse lyd for pengene. Her har du jo også muligheten til å velge mellom en to, tre, 5 eller enda flere kanaler. Hvis du kunne skrudd opp budsjettet på recieveren ett hakk, så ville jeg gått for en Yamaha RX-A1020. Har denne selv, og er strålende fornøyd. Nå kommer jo nesteårs modell, så det er jo muligheter for at denne blir satt ned til rundt 6 lapper

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med nad 218 eller 272??

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NorwegianGoose Vis post
    Hvis du kunne skrudd opp budsjettet på recieveren ett hakk, så ville jeg gått for en Yamaha RX-A1020. Har denne selv, og er strålende fornøyd. Nå kommer jo nesteårs modell, så det er jo muligheter for at denne blir satt ned til rundt 6 lapper
    http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-...-rx-a1020-sort 4995,-

så lang tid tok det.

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Friendsen Vis post
    Da er det vel ikke et spørsmål en gang. Jeg var heldig å fikk min til 7700.- den gang. Det der er en kanon pris!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •