Vincent SV-233

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vincent SV-233

Hei! Jeg har en Vincent SV-233 Integrated Amplifier med et problem.

Tingen er at sikringen bak (under strøm inngangen) ryker hver eneste gang jeg slår på forsterkeren, enten det er med eller uten høytalere tilkoblet. Noen ganger fungerer forsterkeren helt fint, andre ganger så vil den ikke slå seg på uten at sikringa sprenger. (Har gått i mellom 20 sikringer denne sommeren!) Strandberg AS har hatt den inne hos seg og kunne ikke finne noe feil, de slo den av og på å brukte den en hel dag i butikken uten problemer. Jeg har også hatt "Gode" dager der forsterkeren fungerer akkurat som den skal, men det varierer veldig. Det står original en 5A sikring bak, men jeg satt inn en 20A bare for å teste, da røyk sikringa i huset istede. Men da jeg vippet sikringene i skapet opp igjen, slo forsterkeren seg på og fungerte som bare det! Men da jeg slo den av og på igjen skjedde akkurat det samme igjen. Er det noen som har en idé på hva som kan være galt med den? Beklager hvis dette ikke var spesielt godt forklart, men jeg har ikke den bredeste erfaringen når det kommer til anlegg. Så lenge det fungerer (noe det nå da ikke gjør) og spiller godt er jeg fornøyd! Håper på noen seriøse svar fra dere!

Mvh
    Thomas

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som har en idé på hva som kan være feil? eventuelt hva jeg må gjøre?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •