Signalkabel mellom forsterkerledd Em Xpa-5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer GS-AAS sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Signalkabel mellom forsterkerledd Em Xpa-5

Hei,

Mottok nylig en ny forsterker til Xpa-5, problemet er at jeg har klart å rotet bort den signalkabelen som linker forsterkerne sammen. Er det noen som vet hvor en slik kabel kan skaffes i Norge, eller hvem som mest sannsynligvis har det?

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selges vel hos alle hi-fi butikker i landet
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt ovenfor: dette er kabler du får kjøpt "overalt". Det er bare å sjekke om du skal ha XLR- eller RCA-kabler. Begge kan brukes på Emotiva - det er bare å sjekke hva du har på baksiden av den andre boksen din. Har du RCA der, kjøper du RCA-kabler - har du XLR, kjøper du det.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulf-B
    Som sagt ovenfor: dette er kabler du får kjøpt "overalt". Det er bare å sjekke om du skal ha XLR- eller RCA-kabler. Begge kan brukes på Emotiva - det er bare å sjekke hva du har på baksiden av den andre boksen din. Har du RCA der, kjøper du RCA-kabler - har du XLR, kjøper du det.
    Hehe, skjønner jeg forklarte meg litt dårlig her. Er ikke signalkabler mellom effekt og forforsterker jeg tenkte på, men de kablene som linker sammen de fem forsterkermodulene inne i Xpa-5

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GS-AAS
    Hehe, skjønner jeg forklarte meg litt dårlig her. Er ikke signalkabler mellom effekt og forforsterker jeg tenkte på, men de kablene som linker sammen de fem forsterkermodulene inne i Xpa-5
    Burde ha skjønt at det ikke var SÅ enkelt, ja..... Da kan jeg dessverre ikke bidra noe mer. Lykke til i jakten på egnede kabler!
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GS-AAS
    Du har fått tilsendt en ny modul til en av kanalene?
    Jeg regner med det er kabelen som lasker alle modulene sammen og så går til frontpanelet? Tilkoblingen sitter oppenfor strømtilførselen (2 røde og 2 grønne kabler). Den må du i så tilfelle skaffe fra Emotiva da den nok er spesiallaget. Det kan være at ett verksted kan lage en ny hvis du tar med en av de som du fortsatt har.
    Er det kabelen som går fra inngangene på modulene må den også skaffes fra Emotiva.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Saarg
    Du har fått tilsendt en ny modul til en av kanalene?
    Jeg regner med det er kabelen som lasker alle modulene sammen og så går til frontpanelet? Tilkoblingen sitter oppenfor strømtilførselen (2 røde og 2 grønne kabler). Den må du i så tilfelle skaffe fra Emotiva da den nok er spesiallaget. Det kan være at ett verksted kan lage en ny hvis du tar med en av de som du fortsatt har.
    Er det kabelen som går fra inngangene på modulene må den også skaffes fra Emotiva.
    Hei,

Takk for svar.

Kabelen jeg snakker om ligner på en iso kabel mer eller mindre, svart isolasjon og hvite endestykker(kobles sammen bakerst på modulene, en inn og en ut). Skulle tro dette var en ganske standard kabel, tenker du på den samme?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok ikke en standard kabel som er å få kjøpt.
    Enten må du få noen til å lage en slik for deg eller så kontakter du Emotiva og får tilsendt en ny.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •