Stereo eller surround - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 86 av 86
    Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har låsbart gutterom i underetasjen fritt for alt feminint fjas. Altså er jeg blant de priviligerte.
    Men er jeg egentlig det? Hva med når W til stadighet maser på mobilen eller tramper i gulvet fra etasjen over som signal til at jeg skal pelle meg opp?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle jeg hatt noe i den retningen, så måtte det bli en romslig stilig innredet garasje hvor man kunne drive litt med bilstereo og shine bil. Skaffe seg en gammel bil som prosjekt - kanskje en amerikaner?

Da gjerne med skikkelig en god stereo spillende
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En par ting jeg lurer på - dere som er så heldige å ha en slik celle, hark, gutterom - bytter man på etter en stund? Slik at madammen kan gå berserk med nips og shabby chick gutterommet - og man kan få lov til å ha anlegget i stua?

Eller er det one way opplegg?

Hva forteller man barna hvis de lurer?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytter ikke på nei, madammen har sitt eget jenterom hvor det fullt av ubeskrivelig rot. Har også 5.1 TV-stue, vanlig stue med stereo, samt sokkelstue med 5.1 kino.

Barna er voksne og har egne barn så de lurer ikke.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sprøsmålet var nok mer rettet til de som ikke får lov til å ha det de ønsker i stua - du har åpenbart ikke det problemet

Active Dali B5005 sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du skriver at anlegget hovedsaklig blir brukt til film, så er det bare og kjøre på med receiver. Ingenting slår en knall receiver med full surround på film.

Men med "bare" 4 år som eier av "HiFi" har jeg lagt godt merke til forskjellen mellom stereo og receiver - når det kommer til lydkvalitet. Har da kjørt uten effekttrinn. Stereo gir et mye fyldigere og rett lydbilde etter min mening. Stereo er også "plug and play" , menst hjemmekino er mye mer arbeid, når det kommer til kalibrering og instillinger på receiveren.

MEN ingenting er gøyere enn og se favorittfilmen sin på et perfekt kalibrert hjemmekino-anlegg !

Kjør på!

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •