Nad c272 går i protection mode. (Problem)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer CerwinVegaAl10001998Bro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2013
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad c272 går i protection mode. (Problem)

Hei, Jeg har en nad c272 effektforsterker som driver 2 cerwinvega al1000. jeg har hatt høytalerene helt siden de var ny, eller min bror har. jeg fikk de til konformationen. han sa at en nad 272 skulle drive høytalerene fint. jeg har brukt høytalerene fint i en uke helt til i går. da gjikk effektforsterken til protection mode eller hva det heter slik at knappen som skal lyse grønt lyser rødt. jeg har prøvd å koble fra cerwin vegaene men den går fremdelis i protection mode. jeg aner ikke hva som er feil og jeg lurer på om noen av dere her vet hva som er gale?

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til AL1000 bør du større forsterker enn C272, ihverfall hvis du skal bruke dem fullt ut. C272 har dessuten hatt en del problemer med overoppheting. Hvis den går i protection uten høyttalere tilkoblet, er det noe som er ødelagt. Du kan sjekke om det er noen sikringer som er gåene, ut over det er det vel bare å slenge den inn på verksted.

Newcomer CerwinVegaAl10001998Bro sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2013
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svaret ditt jeg tror det er noen sikringer da. jeg vet at forsterkeren er for svak til å drive på fult.. men det er den jeg har akkuratt no. før jeg satte den sammen så blåste jeg den for støv så den blir ikke så varm. men jeg kan sjekke om sikringene er gåen i måren takk for svaret. vist ikke så finner jeg en fyr som kan fikse den

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send den til reparasjon. Om resultatet ikke tilfredstiller deg, anbefaler jeg å kjøpe en kraftigere effektforsterker. Det finnes mye brukt, men også noe billig nytt som for eksempel en qsc gx3/5. Hør med lydia om du er interesert i dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •