Effekttrinn til Onkyo TX-SR607

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Effekttrinn til Onkyo TX-SR607

Hei, som tittelen sier så lurer jeg på om jeg kan ha effekttrin til denne forsterkeren. Denne forsterkeren har ikke "Pre Out" så jeg lurer på om jeg kan ha effektrinnet på "Zone 2" og bare kjøre med Zone 2 på. Skal bære ha 2.0 system, men lurer litt på om denne "Zone 2" sender vanlige lydsignaler ut? Kjører lyden til reciveren fra pc med HDMI.

Takker for svar på forhand

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oleolli
    Hei, som tittelen sier så lurer jeg på om jeg kan ha effekttrin til denne forsterkeren. Denne forsterkeren har ikke "Pre Out" så jeg lurer på om jeg kan ha effektrinnet på "Zone 2" og bare kjøre med Zone 2 på. Skal bære ha 2.0 system, men lurer litt på om denne "Zone 2" sender vanlige lydsignaler ut? Kjører lyden til reciveren fra pc med HDMI.

Takker for svar på forhand
    Får du lyd ut på zone 2 i det hele tatt når du bruker hdmi som kilde da?

Uansett så hadde jeg ikke begynt å rote på med dette - hadde heller lagt pengene i en god stereoforsterker hvis du kun skal kjøre 2.0 .

Da får du en mye bedre pre del også enn det zone2 utgangen på receiveren din kan skilte med !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det blir mye rot, og vet ikke om det funker.

Hadde jeg vært deg hadde jeg solgt onkyo 607 og kjøpt en yamaha 6 serie(663,667) eller en onkyo 7 serie(707,708) osv da disse har pre out. Tror ikke du skal trenge legge mye imellom for å få kloa i en sånn.

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg støtter Torolan sitt forslag om heller gå for en ren stereo forsterker dersom du ikke har planer om surround.
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for info'en! Tenker jeg selger Onkyo'en da og kjøper meg noe brukt som fungerer som forforsterker

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •