Apple TV via Onkyo 3010

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Apple TV via Onkyo 3010

Hei,

Jeg har en Onkyo 3010 hjemme nå, og har Apple TV koblet til denne. Dette virker kjempefint, men jeg får ikke lyd i sone 2 med Apple TV. Alt annet virker via sone 2. Har noen av dere erfaring med dette?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,660
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fasteddiefelson
    Hei,

Jeg har en Onkyo 3010 hjemme nå, og har Apple TV koblet til denne. Dette virker kjempefint, men jeg får ikke lyd i sone 2 med Apple TV. Alt annet virker via sone 2. Har noen av dere erfaring med dette?
    De fleste receivere kan ikke gjengi digitale kilder til zone2.
    Du kan jo evt bruke speaker-B i stedet for zone2 - bakdelen med det er jo at du må høre på det samme på begge zoner.

Det samme gjelder for så vidt med Yamaha's "partymodus" , men det er den jeg bruker !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, det var jeg ikke klar over. Yamahaen kan visst det, den spiller både airplay og apple tv i sone 2. Det er jo et poeng til Yamaha..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •