Eller noen andre?
Det blir muligens til at jeg skal bytte ut LX83'en min og jeg sitter da å lirer på hva jeg skal gå for, lx86 eller A3020. Utstyret jeg ellers har står i signaturen min.

Angående Pio så har jeg vært fornøyd med lx83 lydmessig men kunne ønsket meg at den fortsatt spilte av lyd i menyer og bedre innstillinger for sub. Syns vel også at jeg måtte gjøre mye forandringer etter at RK var ferdig for å få det slik jeg syns det låt best.

Angående Yamaha så har jeg hatt det før (v1800) og syns den fungerte veldig bra selv om den ikke kan sammenlignes med lx83 selvsagt. Mener å huske at sammen med emotiva så ble Yamahaen litt mørk i lyden? Med LX 83 ble ihvertfall lyden mye lysere/klarere.

AirPlay osv har vel de fleste receivere i dag så der spiller vel ikke merket noe forskjell lenger.

Noen som har synspunkter på hvilken receiver jeg burde gå for? Har ikke vurdert denon da deres nyeste blir for dyr. Men kansje en 4311 burde vært vurdert?

EDIT: ser at onkyo nr1010 kun er 7 kanals. Jeg skal i tillegg til 7.1 ha en sone på verandaen så da utgår onkyo selv om den har fått gode tester.

Edit2: som det står i signaturen så har jeg effektforsterker og den brukes på fronter og senter. Så receiveren trenger kun å dra bakHT (b&w685 og side HT b&w601). Trenger jeg da å kjøpe en receiver i denne prisklassen eller hadde det blitt like bra lyd med feks a2020 og neste hakk ned fra pioneer? Men det er sikkert større forskjell på receiverene enn kun den lille ekstra effekten det er i de største modellene?