Receiver med pre-out

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Receiver med pre-out

må ha ny receiver med preout siden jeg nylig kjøpte meg en effektforsterker. vil ikke bruke mer enn 4-5k, gjerne brukt. kom med tips til hva jeg burde se på og hva som ligger ute på for eksempel finn. bruker i dag en nad c275bee på et par dali concept 10, så receiver skal bare drive senter og bakkanaler som snart blir byttet til dali. har nå en pioneer vsx 921-k, Yamaha ns sw-700 og en ns c-700 som skal selges

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jobla
    har muligens en 748 til 2000,- hva burde jeg gå for? er det mye forskjell på dem?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IsakJohansen
    har muligens en 748 til 2000,- hva burde jeg gå for? er det mye forskjell på dem?
    Hyggelig pris det da. 747 er nylig utgått og tilsvarer forsterkerdelen til 757, den er altså noe kraftigere enn 748. Bildedelen er jeg noe usikker på vet bare at det er den som i hovedsak er forskjellen på 757 og 747. Bl.a. har de kommet med disse modulene. Jeg valgte bevisst T747 på bruktmarkedet for å få effekten da jeg kjøpte den, bilde var uinteressant og det var med selgeren på klubbens fulle forståelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig pris det da. 747 er nylig utgått og tilsvarer forsterkerdelen til 757, den er altså noe kraftigere enn 748. Bildedelen er jeg noe usikker på vet bare at det er den som i hovedsak er forskjellen på 757 og 747. Bl.a. har de kommet med disse modulene. Jeg valgte bevisst T747 på bruktmarkedet for å få effekten da jeg kjøpte den, bilde var uinteressant og det var med selgeren på klubbens fulle forståelse.
    nettopp kommet hjem og koblet opp 748, men får ikke til.. ingen lyd fra bakkanalene eller fra bassene i front.. fikk ikke med bruksanvisning

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må sikkert aktivere de i menyen.. Speaker set up osv..

T 748 A/V Surround Sound Receiver - NAD Electronics

Der finner du manual. lykke til

Vet ikke hvordan 748 er men med 747 så får jeg ikke lyd i sub med front i Large, det er kun deling med sub eller full-range på frontene.

Få den koblet på TV så gir menyene seg selv..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må sikkert aktivere de i menyen.. Speaker set up osv..

T 748 A/V Surround Sound Receiver - NAD Electronics

Der finner du manual. lykke til

Vet ikke hvordan 748 er men med 747 så får jeg ikke lyd i sub med front i Large, det er kun deling med sub eller full-range på frontene.

Få den koblet på TV så gir menyene seg selv..
    har gjort det. har ikke lyd bake når pc er tilkoblet. men eller funker det greit.. virker ikke som effekten slår inn? er ikke futt i front lenger selv om de er koblet til effekten. skal prøve litt

ble mere futt i subben av å sette front på small.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv deg frem du. Jeg har ikke min koblet opp lenger så alt blir synsing.

Men har du ikke flerkanals kode inn fra PC så må du aktivere surround simulering ellers blir det bare frontene. "surr" på fjernkontrollen skal la deg bla gjennom de forskjellige.

Kjør test signal "test" på fjernkontrollen når du er i menyen for speaker level. Sett alt til likt nivå.

Enhanced bass må du finn der, det er den jeg manglet på 747 som lar fronten gå i sub uten at du setter opp deling.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv deg frem du. Jeg har ikke min koblet opp lenger så alt blir synsing.

Men har du ikke flerkanals kode inn fra PC så må du aktivere surround simulering ellers blir det bare frontene. "surr" på fjernkontrollen skal la deg bla gjennom de forskjellige.

Kjør test signal "test" på fjernkontrollen når du er i menyen for speaker level. Sett alt til likt nivå.

Enhanced bass må du finn der, det er den jeg manglet på 747 som lar fronten gå i sub uten at du setter opp deling.
    får bare stereo eller multi pcm fra pc. men det med effektforsterkeren, må jeg gjøre noe med den? har koblet det til med signalkabler, men virker som om det er noe rart.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IsakJohansen
    men det med effektforsterkeren, må jeg gjøre noe med den? har koblet det til med signalkabler, men virker som om det er noe rart.
    Nei det tror jeg bare skal virke, Front L-R pre-out inn i effektforsterkeren

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •