Er dette noe å ha? Analog receiver + 4 høyttalere + sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er dette noe å ha? Analog receiver + 4 høyttalere + sub

For ganske mange år siden, kanskje en femten års tid, kjøpte jeg meg et analogt surroundanlegg som ikke ser mye bruk for tiden. Komponentene er store og passer ikke helt i det huset jeg bor i nå. Dessuten fikk jeg aldri helt svingen på å kalibrere dette skikkelig, slik at subwooferen ikke henger helt med. Og enda verre, kanskje: De to fronthøyttalerne er ikke helt like; betjeningen (på Aamo på Grünerløkka, om noen husker dem) må ha blingsa da jeg tok dem med meg. Jeg hadde ikke bil da; jeg bar høyttalerne hjem og orket ikke tanken på å bære dem tilbake da jeg oppdaget mismatchen.

Det jeg lurer på nå, er om det er noe poeng i å prøve å selge dette, eller om jeg skal benytte meg av El-containeren som står borti gata i anledning dugnad i borettslaget. Jeg kommer nok ikke til å koble opp dette anlegget noe mer, men det er jo trist å bare kjøre sånt utstyr på dynga...

Anlegget består av:
    • Kenwood KRF-V5020 Reciever (bra receiver!)
    • 1 stk. Phonar Akustik Volume 1.1 (front)
    • 1 stk. Phonar AKustik Volume 2 (front)
    • 2 stk Phonar AKustikk satellitter
    • 1. stk subwoofer som står i boden - husker ikke navnet, og orker ikke å grave den frem!

Receiveren er svart (og fjernkontrollen har jeg fremdeles), høyttalerne er i bøk, mens subwooferen ser ut til å være i rosentre eller noe annet litt rødlig.

Det jeg lurer på, er om noe av dette kan tenkes å ha noen verdi for noen? Er det noen vits i legge det ut til salg/gis bort på AVtorget, eller er det bare å skrote hele anlegget med en tåre i øyekroken?

Newcomer s-wiuls sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Olemak
    For ganske mange år siden, kanskje en femten års tid, kjøpte jeg meg et analogt surroundanlegg som ikke ser mye bruk for tiden. Komponentene er store og passer ikke helt i det huset jeg bor i nå. Dessuten fikk jeg aldri helt svingen på å kalibrere dette skikkelig, slik at subwooferen ikke henger helt med. Og enda verre, kanskje: De to fronthøyttalerne er ikke helt like; betjeningen (på Aamo på Grünerløkka, om noen husker dem) må ha blingsa da jeg tok dem med meg. Jeg hadde ikke bil da; jeg bar høyttalerne hjem og orket ikke tanken på å bære dem tilbake da jeg oppdaget mismatchen.

Det jeg lurer på nå, er om det er noe poeng i å prøve å selge dette, eller om jeg skal benytte meg av El-containeren som står borti gata i anledning dugnad i borettslaget. Jeg kommer nok ikke til å koble opp dette anlegget noe mer, men det er jo trist å bare kjøre sånt utstyr på dynga...

Anlegget består av:
    • Kenwood KRF-V5020 Reciever (bra receiver!)
    • 1 stk. Phonar Akustik Volume 1.1 (front)
    • 1 stk. Phonar AKustik Volume 2 (front)
    • 2 stk Phonar AKustikk satellitter
    • 1. stk subwoofer som står i boden - husker ikke navnet, og orker ikke å grave den frem!

Receiveren er svart (og fjernkontrollen har jeg fremdeles), høyttalerne er i bøk, mens subwooferen ser ut til å være i rosentre eller noe annet litt rødlig.

Det jeg lurer på, er om noe av dette kan tenkes å ha noen verdi for noen? Er det noen vits i legge det ut til salg/gis bort på AVtorget, eller er det bare å skrote hele anlegget med en tåre i øyekroken?
    Eneste som er sikkert er at skroting er tull. Mange her i landet som sikkert vil ha kjempe glede av det!

Finn.no og gis bort mot henting koster ingen ting (og går nok raskere og lage enn innlegget ditt her...).

Slipper å bære det en meter gjør du også!

Garantert hentet innen kvelden er omme...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •