effektforsterker ..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Bodø
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

effektforsterker ..

kjöpte meg en xtz ap100 i dag håper den blir kanon bra til höytalerne mine rx8 silver ma =) gleder meg til og pröve den har hört mye skryt på forumer både i Norge og andre plasser =)

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gratulerer med nytt forsterker kjøp du får ta noen bilder

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Bodø
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    gratulerer med nytt forsterker kjøp du får ta noen bilder
    jepp skal gjöre det på minhjemmekino må bare få den i hus den er under transport =) så den er på vej=):P

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Forsterkeren min røyk for en uke siden så det er ikke usansynlig at det blir en ap100 på meg også. Gleder meg til å høre hva du syntes om den.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får straks RX6 og RX center i hus (og flytter RX2'ene bak) - neste blir effekt.. så kommer til å følge med her, gi ett lite review hvis du har noe å sammenligne med

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Bodø
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest og sammenlignet mange merker alt frå 5000 til 10000 og kanskje noen lapper over så synes jeg klart sett at dette monstre av en effektforsterker er klart en vinner her er alt lakt i quality . =) har spelt og sett film me den nå og musikk i 12 timer nestn i strekk og den vokser mer og mer i mIne ører har hadt bowers and wilkins og nad etc før og har jobbet med hifi for mange år siden klart alt har forandra seg men til mine ører er monitor audio . Rx8 systeme mitt det beste for mine ører og med svs pb 12 så er dette konge . Ble kjempe forskjell med effekt trinnet nå driver di frontene mens yamaha driver bak og center ble høyere og klarere lyd i alle HT ene pga at det er mindre kanaler nå så yamaha en trenger ikke drive alle HT ene nå så han får slappe mere av samt så har xtz en mere krefter så jeg kommer fortere opp på stereo mod så kan spille med skikkelig pondus men selv så foretrekker jeg dette anlegge til film og god rock og metal og acoustic musikk og jazz på a modus på ampen er to forskjellige modus på den ene er a og andre er ab . Kjempe bra amp til ma og sikkert like bra til ande merker tror jeg men til ma helt rått=) eller som vi sier i nordland fe ....... te bra=)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •