Vincent SP-996 til mine monitor audio rx8 ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Bodø
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vincent SP-996 til mine monitor audio rx8 ?

har et par monitor audio som jeg vil gjeren pröve og kjöre no effekt forsterker på om det blir noe bedre kjörer en Yamaha rx-a1010 men vil pröve og kjöre et par Vincent SP-996 . eller xtz ap100 .Yamaha en har 110 watt er det for lite for mine ht er ?eller er det unödvendig og kjöpe di to monoblokkene på 125 watt ? har stramt budsjett men disse kan jeg ordne meg nå snarest .. eventuelt

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mosino22
    har et par monitor audio som jeg vil gjeren pröve og kjöre no effekt forsterker på om det blir noe bedre kjörer en Yamaha rx-a1010 men vil pröve og kjöre et par Vincent SP-996 . eller xtz ap100 .Yamaha en har 110 watt er det for lite for mine ht er ?eller er det unödvendig og kjöpe di to monoblokkene på 125 watt ? har stramt budsjett men disse kan jeg ordne meg nå snarest .. eventuelt
    Dette kan nok absolutt være verdt et forsøk ja - det er ikke antall watt , men strømlevering og kontroll som vil utgjøre forskjellen!

Du sier ingenting om du har sub - har du ikke det , så bør du anskaffe det før effekt-trinn etter min mening !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Bodø
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Dette kan nok absolutt være verdt et forsøk ja - det er ikke antall watt , men strømlevering og kontroll som vil utgjøre forskjellen!

Du sier ingenting om du har sub - har du ikke det , så bør du anskaffe det før effekt-trinn etter min mening !
    har en svs pb 12 nsd så men vil alika vell kjöre på med Vincent vil pröve det isteden for og bruke nesten 10000 på en rotel forsterker .. eller noe sånt viss jeg kan spare di pengene isteden for har bare 7000 egentlig og det rekker til di vincentene eller xtz ap 100 men viss du mener det er bra så er det vel bra men gir di blokkene valutta for pengene da ? vil dem gjöre meg fornöyd for og si det sånn :P vil jeg få det maksimale utav mine fronter ?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mosino22
    har en svs pb 12 nsd så men vil alika vell kjöre på med Vincent vil pröve det isteden for og bruke nesten 10000 på en rotel forsterker .. eller noe sånt viss jeg kan spare di pengene isteden for har bare 7000 egentlig og det rekker til di vincentene eller xtz ap 100 men viss du mener det er bra så er det vel bra men gir di blokkene valutta for pengene da ? vil dem gjöre meg fornöyd for og si det sånn :P vil jeg få det maksimale utav mine fronter ?
    Kjenner ikke så godt til disse Vinsent-blokkene du sikter til , og om det vil være verdt 7 k for din del er litt vanskelig å svare på for meg !

Men at det vil bli bedre når du skal dra på litt vil jeg nok tro ja!

Nå er det vel brukt du tenker på vil jeg tro , og da er det jo som regel lite og tape på å prøve - er det ikke som du håpet , kan du som regel selge dem videre uten noe særlig tap !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •