SC-LX86 + Bose bakhøyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2013
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SC-LX86 + Bose bakhøyttalere

Jeg har et par eldre Bose satelitt bakhøyttalere jeg ønsker å ta i bruk i min hjemmekino. Oppsettet består fra før av en Pioneer SC-LX86 receiver som er koblet til et par B&W CM8.
    Bose høyttalerene er av den trådløse typen, dvs det går en stk RCA kabel fra hver høyttaler inn i en trådløs sender. Signalet går videre trådløst til en mottakerboks som igjen har to RCA kabler som skal kobles i receiveren. Den ene kabelen er merket RR og den andre LR. Én for hver høyttaler alltså.
    Spørsmålet mitt er hvor jeg plugger RR og LR i min receiver, om dette i det hele tatt er mulig?
    Det er et hav med utganger så jeg er ganske lost her...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veritas1984
    Jeg har et par eldre Bose satelitt bakhøyttalere jeg ønsker å ta i bruk i min hjemmekino. Oppsettet består fra før av en Pioneer SC-LX86 receiver som er koblet til et par B&W CM8.
    Bose høyttalerene er av den trådløse typen, dvs det går en stk RCA kabel fra hver høyttaler inn i en trådløs sender. Signalet går videre trådløst til en mottakerboks som igjen har to RCA kabler som skal kobles i receiveren. Den ene kabelen er merket RR og den andre LR. Én for hver høyttaler alltså.
    Spørsmålet mitt er hvor jeg plugger RR og LR i min receiver, om dette i det hele tatt er mulig?
    Det er et hav med utganger så jeg er ganske lost her...
    Høyttalere skal kobles til i høyttalerterminalene.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2013
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er klart, men hvilken av dem?
    Der hvor det står Pre Out eller ved Multi Ch In?
    Ved Surround eller Surr Back?

Her er bilde av baksiden til receiveren: New Pioneer high-end AV receivers with CLASS D amplification.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veritas1984
    Ja det er klart, men hvilken av dem?
    Der hvor det står Pre Out eller ved Multi Ch In?
    Ved Surround eller Surr Back?

Her er bilde av baksiden til receiveren: New Pioneer high-end AV receivers with CLASS D amplification.
    Det skal da kobles til surround pre-out hvis det er 5.1 oppsett du har !
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •