Yamaha 3020 skuffet og tok kveld:/

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    288
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Yamaha 3020 skuffet og tok kveld:/

Hadde endeleg huset for meg selv igår og brukte selvsagt kvelden i kinoen
    Hadde mange bd konserter som har ligget å ventet en stund, kvelden startet bra med bra volum men etter noen timer, midt under metallica og ozzy ble det svært stilt.... Da tok receivern kveld, må si jeg ble noe forundret av hele greia. Regnet først med det var bare å slå av og på så var den klar igjen, men den gang ei. Har bare presence og surr back koplet til receiver, resten via effekt så kan ikke fatte det kan ha tatt knekken på den? Kinoen var full av kompiser og hadde heldivis den gamle onkyoen enda så den ble kjapt koplet opp og den sviktet oss ikke yamahaen er helt død, prøvde å kople på strøm isted igjen, men blinker bare rødt lys når jeg forsøker å slå på, ingen liv i displayet.... Heldivs kjøpt på lsound så regner med jeg får god service der men lurer på hva som kan ha skjedt, har spilt mye høyere over lang tid med onkyoen uten noe problemer før. Og om det skulle vert overbelastning skulle den vel koplet seg ut? I såfall meget skuffet , første sjikkelige test av receiveren får stryk karakter her i gården....

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det kan være feil på alle elektronikk produkter også fra Onkyo;-) , jeg har Yamaha 3020 og har hatt den en stund og hatt demoseanser med demovolum i mange timer i strekk uten problemer. Så du har nok bare vært uheldig og fått en med en fabrikksfeil.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •