Trykka meg bort, hjelp til gjenoppretting

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trykka meg bort, hjelp til gjenoppretting

God morgen!

Onkyo TX-616

igår kveld gjorde jeg et forsøk på å streame i 3D for første gang og slet med at det kun ble split-screen, over/under..
    Jeg gikk inn i innstillingene på receiveren for å fikse dette i.o.m. at både projektor og boxee hadde 3D-funksjonen på ON.

Det gikk galt da jeg ved en feil (det ble mye knoting) svitsja om fra MAIN OUT til SUB OUT, og bildet forsvant naturligvis fordi hdmi`n fra projektoren satt i MAIN OUT..
    Jeg tok da hdmi`n ut og satt den i SUB OUT istedet, og merkelig nok, bildet var tilbake - men kun på xboxen, ikke Boxeen.

Det jeg nå prøver å gjøre er å få tilbakestilt denne justeringen, slik at det er MAIN OUT som er sjefen igjen, for Boxee bl.a. likte ikke denne utgangen no særlig..

Men problemet er at innstillingsmenyen ikke dukker opp når jeg bruker fjernkontrollen,
    "MENU, SETUP eller HOME", ingenting skjer bortsett fra at det dukker opp div. uinteressante innstillinger i selve displayet til receiveren..

Jeg har derfor innfunnet meg med at jeg har kløna det til og kunne tenkt meg å bare få gjennopprettet fabrikkinnstillingene til receiveren slik at jeg kan begynne på nytt.. (jeg har brukt receiveren mye allerede, men ikke gjort de store justeringene slik at det ikke er et stort tap for meg)

Eller er det noen som vet hvordan jeg kan får fikset dette på en "normal" måte?

Newcomer TimberRidge sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To reset the AV receiver to its factory defaults, turn it on and, while holding down CBL/SAT, press ON/STANDBY.
    “Clear” will appear on the AV receiver’s display and the AV receiver will enter standby mode.
    SONY VPL-HW50 | Dreamscreen 106" akustisk lettet | ONKYO | EMOTIVA | Klipsch 7.1 | SVS PB13

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne prosedyren bekreftes på side 79 i manualen:

http://www.eu.onkyo.com/downloads/2/...X-NR616_En.pdf
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, mange takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TimberRidge
    To reset the AV receiver to its factory defaults, turn it on and, while holding down CBL/SAT, press ON/STANDBY.
    “Clear” will appear on the AV receiver’s display and the AV receiver will enter standby mode.
    Tror aldri jeg har vært borte i en metode så kjapp og effektiv noensinne

Up And Running again

Fantastisk forum

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •